سید بشیر حسینی در قم:

مسجد مقدس جمکران با عشق ترین مکان روی زمین است/ عصر ما بی‌صاحب نیست

شهر بیست/ داور برنامه عصر جدید با تاکید بر اینکه این عصر برای ما امام و صاحب دارد و عصر ما بی‌صاحب نیست، گفت: تصور کنیم زمانی را که با ظهور امام زمان(عج)، استعداد تمام موجودات زمین شکوفا می‌شود و چه عصری برای مردمان آن روز رقم خواهد خورد. عصری پر از همدلی، مهربانی، محبت و پر از نعمت که باید دعا کنیم آن روز را درک کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسجد مقدس جمکران با عشق ترین مکان روی زمین است/ عصر ما بی‌صاحب نیست
شناسه : 14470 | انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ویژه برنامه «عصر همدلی» در سالروز آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) با حضور چهره های هنری و رسانه ای و خیل کثیری از عاشقان و منتظران امام زمان(علیه السلام) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت استاد کریم منصوری آغاز شد و در ادامه مجید تال از شعرای آیینی به شعرخوانی در وصف امام زمان(علیه السلام) پرداخت. سید کاظم احمد زاده از مجریان با سابقه رسانه ملی اجرای این مراسم را انجام داد.

سید بشیر حسینی از داوران برنامه عصر جدید مهمان دیگر این مراسم بود.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران با عشق ترین مکان روی زمین است، ابراز کرد: این مکان مقدس مملؤ از امید و انتظار است.

داور برنامه عصر جدید با تاکید بر اینکه این عصر برای ما امام و صاحب دارد، ابراز کرد: عصر ما عصر بی صاحب نیست. برنامه کوچکی مانند عصر جدید در تلویزیون باعث شادی دل خیلی ها شد، حال تصور کنیم زمانی را که با ظهور امام زمان(علیه السلام)، استعداد تمام موجودات زمین شکوفا می شود و چه عصری برای مردمان آن روز رقم خواهد خورد. عصری پر از همدلی، مهربانی، محبت و پر از نعمت که باید دعا کنیم آن روز را درک کنیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ایام الله، مهربانی و همدلی در جامعه افزایش یافته و جرم و جنایت و گناه کمتر می شود، گفت: مهربانی اکسیر گمشده بشر است؛ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) پیامبر رحمت است و نباید این خطا در ذهن ها بماند که پیامبر ما مختص مسلمانان است، چرا که قرآن، ایشان را رحمتی برای عالمیان توصیف کرده است. امام زمان(علیه السلام) نیز فقط مختص شیعیان نیست و امام همه بشریت است و همه باید برای آمدنش زمینه سازی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی از اساتید حوزه در ادامه برنامه به بیان نکاتی در خصوص ارتباط شیعیان با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) پرداخت.

وی با اشاره به اینکه غم واقعی غم کسی است که عمرش گذشته ولی با امام زمانش ارتباط پیدا نکرده است، ابراز کرد: از سوی دیگر شادی حقیقی نیز امام زمان(علیه السلام) است و ارتباط با ایشان قلب انسان را قوی می کند. امام از پدر برای ما مهربانتر است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه بسیاری از شیعیان با رفتار و کردارشان تابلوی ورود امام زمان(علیه السلام) ممنوع بر سر منازلشان زده اند، گفت: باید ظاهر و قلبمان مورد رضایت حضرت باشد. هر روز صبح دعای عهد را در خانه ها بخوانیم، زیارت آل یاسین بخوانیم تا فضای منازلمان نورانی شود.

مداحی حاج عباس حیدرزاده پایان بخش برنامه عصر همدلی بود.

گزارش تصویری

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.