درخواست سفیر یونان در ایران برای نامگذاری روزی به نام «فلسفه و حکمت ایران و یونان»

شهر بیست/ سفیر یونان در ایران با تأکید بر لزوم تقویت تبادل استاد و دانشجو بین جامعةالمصطفی و دانشگاه‌های یونان، ابراز علاقه کرد که روزی به‌عنوان «روز فلسفه و حکمت ایران و یونان» نامگذاری شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخواست سفیر یونان در ایران برای نامگذاری روزی به نام «فلسفه و حکمت ایران و یونان»
شناسه : 14384 | انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»  به نقل از پایگاه خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، دیمیتری الکساندر کیس سفیر یونان در ایران در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی که در سالن جلسات این مرکز علمی برگزار شد، اظهار داشت:باید ارتباطات علمی بین جامعه المصطفی و دیگر مراکز علمی ایران و یونان بیش‌ازپیش تقویت شود.

وی  با اشاره به فعالیت‌های گسترده جامعه المصطفی بیان کرد: از وجود چنین مرکز عظیم علمی و ظرفیت‌های گسترده علمی‌ آن اطلاع نداشتم.

سفیر یونان در ایران ابراز امیدواری کرد تعداد دانشجویان یونانی در این نهاد علمی بین‌المللی افزایش یابد و آنان بتوانند از ظرفیت‌های مثال‌زدنی جامعهالمصطفی به‌خوبی بهره‌مند شوند.

دیمیتری الکساندرکیس ضمن تأکید بر لزوم تقویت تبادل استاد و دانشجو بین جامعهالمصطفی و دانشگاه‌های یونان، ابراز علاقه کرد که روزی به‌عنوان «روز فلسفه و حکمت ایران و یونان» نام‌گذاری و بدین ترتیب، زمینه تبادل علمی این دو کشور و بررسی ظرفیت‌های ایران و یونان درزمینهٔ فلسفه تقویت شود. 

وی بر لزوم تقویت هر چه بیشتر گفت‌وگوهای ادیانی تأکید ورزید و خاطرنشان کرد: در این عرصه لازم است استادان به شکل عملیاتی حضورداشته باشند و از فرصت‌های علمی بین قم و آتن بهره کافی برده شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.