پیش ثبت‌نام دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد قم

سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از آغاز پیش ثبت‌نام پذیرش دانشجو در 11 رشته کاردانی و کارشناسی در بهمن ماه جاری در این مرکز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش ثبت‌نام دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد قم
شناسه : 1438 | انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از ایسنای قم، سیده شبنم فاطمی با اعلام این خبر، گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم برای بهمن ماه ۱۳۹۷ از هم اکنون به پیش ثبتنام دانشجو با هر نوع مدرک دیپلم و فوق دیپلم اقدام می کند.
وی افزود: پیش ثبتنام دانشجو در این مرکز در ۶ رشته کاردانی مترجمی زبان انگلیسی، آثار مکتوب و متون رسمی، نرم افزار، خبرنگاری، معماری داخلی، فناوری اطلاعات و رسانه انجام می شود.
سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، تصریح کرد: همچنین در ۵ رشته کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، گرافیک گرایش پوستر و نشانه، هنرهای دیجیتال گرایش گرافیک متحرک، شبکه های کامپیوتری و طراحی و نوسازی بافت های فرسوده نیز پیش ثبتنام دانشجو توسط این مرکز انجام می شود.
فاطمی در ادامه بیان کرد: وام دانشجویی با بازپرداخت پس از فراغت از تحصیل، تخفیف شهریه برای دانشجویان کم بضاعت، برگزاری کلاس ها خارج از ساعت اداری، برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های تخصصی، تحصیل رایگان برای دانشجویان شاهد و ایثارگر، استفاده از خبره ترین اساتید حوزه آی تی و معماری استان و ارائه مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم پس از اتمام تحصیل از جمله مزایای ثبت نام در این مرکز است.
سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، در پایان تأکید کرد: علاقه مندان می توانند جهت پیش ثبت نام به آدرس قم، بلوار الغدیر، بین کوچه ۲۱ و ۲۳ ، ساختمان رعد فاطمیه “مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی”  مراجعه کرده یا با شماره تلفن های ۳۲۸۵۲۵۵۲ یا ۳۲۸۵۶۷۷۶ تماس حاصل کنند.

 

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.