نخستین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای برپا شد

شهر بیست/ نخستین نمایشگاه ملی عکس قاب فیروزه ای در آستانه نهم ربیع الأول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در نگارخانه فرهنگ آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای برپا شد
شناسه : 14355 | انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه ملی عکس قاب فیروزه‌ای با حضور بیژن سلیمان‌پور معاون استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران و جمعی از عکاسان و هنرمندان استان در نگارخانه فرهنگ برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه به تشریح ابعاد مختلف فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران با شعار چشم‌اندازی ملجأ عبادی، ملجأ مهدوی در تراز جهانی با افق ۱۲ ساله فعالیت‌های خود را با نگاهی متفاوت آغاز کرده است.

وی چشم‌انداز مسجد مقدس جمکران را در هشت ساحت معرفی کرد و افزود: یکی از ساحت‌ها و بخش‌های فعالیت مسجد مقدس جمکران هنر و رسانه است که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شاهد اجرای برنامه‌های متعددی در این حوزه خواهیم بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: با توجه به گستردگی هنر و نگاه مسجد مقدس جمکران در پرداختن به همه ابعاد هنر با رویکرد مهدوی برگزاری جشنواره‌های عکس، آواها و نغمه‌ها، فیلم و ادبیات نوشتاری ازجمله اتفاقاتی است که رقم خواهد خورد.

وی برگزاری جشنواره ملی عکس قاب فیروزه‌ای را یکی از برنامه‌های حوزه هنر و رسانه معرفی کرد و گفت: این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه قاب فیروزه ای با موضوع جمکران وعده‌گاه منتظران برگزار شده که با فراخوان از عکاسان کشور اتفاق افتاده است.

حسین‌آبادی از دریافت بیش از۷۰۰ اثر از عکاسان کشور به دبیرخانه جشنواره خبر داد و بیان کرد: ۸۲ عکاس با بیش از ۷۰۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند که ۴۰ اثر در این نمایشگاه اکران عمومی شده است.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.