اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در قم برگزار می‌شود/ «اکبر عبدی» به قم می‌آید

شهر بیست/ مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) از برگزاری ششمین اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در ۱۷ آبان ماه در قم خبر داد و گفت: این مراسم به مناسبت سالروز ازدواج نبی مکرم اسلام و حضرت خدیجه(س) با اجرای علی ضیا و با حضور اکبر عبدی از هنرمندان مطرح کشور برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در قم برگزار می‌شود/ «اکبر عبدی» به قم می‌آید
شناسه : 14352 | انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم که در دفتر خبرگزاری فارس قم برگزار شد، گفت: ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س) روز جمعه ۱۷ آبان ماه همزمان با سالگرد ازدواج رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس در منطقه پردیسان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه(س) با قرائت قاری بین المللی حامد شاکرنژاد، با اجرای سید علی ضیاء، همراه با شعرخوانی صابر خراسانی، با نوای گرم حسن شالبافان و با حضور کارشناسان برتر حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب فرحزاد خواهد بود.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) افزود: اکبر عبدی از هنرمندان کشور، پارسا خائف پدیده نوجوان مسابقه عصر جدید و شهاب نیازمند طنزپرداز و کمدین در ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه حضور خواهند داشت.

ثباتی مقدم برگزاری جشن اجتماع یاوران حضرت خدیجه(س) را با همکاری دستگاه‌های دیگر دانست و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که ساعت‌های خوشی را برای مردم در این جشن بدون حاشیه داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور در جشن یاوران حضرت خدیجه(س) به صورت رایگان و بدون بلیت فروشی است و پیش بینی شرکت ۱۰ هزار نفر را در این برنامه داریم.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) افزود: تجربه این مؤسسه ثابت کرد که می‌توان با کمترین هزینه و کمک مردم مراسم‌های بزرگی را برگزار کرد، تنها منبع هزینه‌های موسسه کمک‌های مردمی است، کمک‌هایی که حتی از سوی مددجویان کمیته امداد است.

ثباتی مقدم تصریح کرد: شعار مؤسسه این است که همه می‌توانند خیر باشند، مؤسسه با کمک‌های مردم ۷۰ هزار زائر اولی به شهر قم، ۳۰ هزار زائر اولی به شهر مشهد و ۶ هزار و ۵۰۰ زائر اولی را به کربلا اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه حضرت خدیجه(س) موکب عزا در نجف، کربلا و منطقه زرباطیه برگزار کرد و دو هزار زائر اولی اربعین داشت، این مؤسسه علاوه بر اقامه باشکوه عزای امام حسین(ع)، جشن‌هایی را برگزار می‌کند که این جشن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفتند، جشن‌هایی که متناسب با فرهنگ شهر قم است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.