ابراهیم حاتمی‌کیا در قم:

افتخار می‌کنم خادم حرم حضرت معصومه(س) هستم

شهر بیست/ ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: افتخار می‌کنم که خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) هستم و امیدوارم بیش از توان خود بتوانم برای معرفی بانوی کرامت تلاش کنم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتخار می‌کنم خادم حرم حضرت معصومه(س) هستم
شناسه : 14342 | انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان و جمعی از دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «خروج» ظهر امروز به شهر مقدس قم سفر و مضجع شریف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) را زیارت کردند.

این افراد برای انتخاب صحنه مورد نظر خود در یکی از سکانس‌های فیلم سینمایی «خروج» با حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون فرهنگی حرم مطهر طی سخنانی با بیان اینکه می‌توان از حرم‌های مطهر به‌عنوان یکی از سیاسی‌ترین و انقلابی‌ترین مکان‌ها یاد کرد، گفت: این موضوع که حرم‌های مطهر باید از مباحث انقلابی و سیاسی به دور باشند یک باور غلط در میان برخی افراد است که به مرور زمان باید اصلاح شود.

وی بر لزوم استفاده از ابزارهای هنر به ویژه سینما برای معرفی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تاکید کرد و گفت: معاونت فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت به میزان توان خود در تلاش است تا از ابزارهای هنری در راستای معرفی حضرت بهره‌مند شود اما در این راستا نیاز است هنرمندان نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

همچنین، حاتمی‌کیا با بیان اینکه افتخار می‌کنم که خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها هستم، گفت: امیدوارم بیش از توان خود بتوانم برای معرفی بانوی کرامت تلاش کنم.

خاطرنشان می‌شود، ضبط فیلم سینمایی «خروج» به عنوان بیستمین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از دو ماه گذشته در گچساران آغاز شده و اکنون ادامه مراحل فیلم‌برداری این فیلم به شهر مقدس قم و حرم مطهر بانوی کرامت رسیده است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.