خط و نشان ‌پلیس راهور قم ‌برای موتورسواران/ توقیف در انتظار مخدوش‌کنندگان پلاک‌‌

شهر بیست/ جانشین پلیس راهور قم با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موتورسیکلت در طول یک هفته در قم به دلیل مخدوش بودن یا فقدان پلاک توقیف می‌شود، گفت: ۳۷۰ هزار موتورسیکلت در سطح شهر قم در حال تردد هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خط و نشان ‌پلیس راهور قم ‌برای موتورسواران/ توقیف در انتظار مخدوش‌کنندگان پلاک‌‌
شناسه : 14276 | انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در استان، اظهار داشت: این طرح در قم به‌طور مداوم در حال اجرا بوده و با موتورسیکلت‌های متخلف قانونی برخورد می‌شود.

جانشین پلیس راهور قم با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موتورسیکلت در طول یک هفته در قم به دلیل مخدوش بودن و یا فقدان پلاک توقیف می‌شود، عنوان کرد: ۳۷۰ هزار موتورسیکلت در قم تردد می‌کند که با توجه به جذابیت موتور به دلیل گریز از ترافیک و تحمیل هزینه‌های کمتر در نگهداری و قدرت مانور، استقبال مردم قم از موتورسیکلت بالاست.

رسولی خاطرنشان کرد: رانندگانی که اقدام به پوشش یا مخدوش کردن پلاک‌های موتورسیکلت می‌کنند، توسط عوامل پلیس راهور در سطح معابر شهر، اعمال قانون خواهند شد.

وی ادامه داد: به غیر از موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، آن دسته از موتورهایی که دارای پلاک دست‌نویس و در آستانه سن فرسودگی هستند نیز هیچ‌گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند و باید به صورت اوراق از پارکینگ خارج شوند.

جانشین پلیس راهور قم با تأکید بر اینکه عمده اجرای طرح‌ها به‌منظور حفظ جان موتورسواران است، افزود: گاهی وقتی دستور ایست به راکب متخلف موتورسیکلت می‌دهیم برای فرار از قانون خلاف جهت می‌رود که این امر خطراتی را به دنبال دارد، ازاین‌رو راهور ملاحظاتی را در نحوه توقیف موتورها داشته اما همچنان به اعمال قانون می‌پردازیم.

وی با اشاره به نحوه ترخیص موتورسیکلت توقیف‌شده در پارکینگ‌ها اظهار داشت: با توجه به دستور مقام قضائی، موتورهایی که مدارک خود را ارائه داده و مشکلاتی که موجب شده ‌که موتورسیکلتشان توقیف شود را رفع کنند، می‌توانند موتور را ترخیص کنند.

جانشین پلیس راهور استان قم بیان کرد: نیروی انتظامی در مورد تعداد و تراکم واحدهای صنفی هیچ دخالتی ندارد و تنها صلاحیت افراد در راه‌اندازی واحدهای صنفی و مکان را تائید می‌کنیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.