«مقاومت» در قم شکست

شهر بیست/ تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در نخستین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم مقاومت البرز کرج را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«مقاومت» در قم شکست
شناسه : 14164 | انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال مردان ایران پنج شنبه شب با برگزاری ۷ مسابقه آغاز شد و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم سوهان محمد سیمای قم برابر مقاومت شهرداری کرج به پیروزی رسید.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مقاومت شهرداری کرج دیدار خود را در سالن شهید حیدریان قم و با حضور هواداران فوتسال دوست قمی برگزار کردند که این دیدار در پایان با پیروزی ۶ بر ۳ تیم سوهان محمد سیمای قم به پایان رسید.

در این دیدار تیم سوهان محمد سیما در ابتدای بازی غافلگیر شد و با دریافت ۲ گل در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفت اما ۲ گل از علیرضا وفایی و روح الله ایثاری سبب شد سوهان محمد سیما با تساوی به رختکن برود.

در نیمه دوم برتری تیم سوهان محمد سیما ادامه یافت و این تیم توانست با گل‌هایی از هاشم فرج زاده، ناصر اطمینان، سعید قلندری و روح الله ایثاری در برابر تک گل حریف در این نیمه، در نهایت ۶ بر ۳ برنده بازی شود و شکست را به پیروزی تبدیل کند.

علیرضا وفایی بازیکن محبوب فوتسال قم که در نیم فصل از تیم مس سونگون به سوهان محمد سیما پیوسته در این بازی برای نخستین بار در این فصل برای تیم سوهان سیما به میدان رفت و در اولین حضورش اولین گل خود را نیز به ثمر رساند.

تیم سوهان محمد سیما با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد. فاصله سوهان محمد سیما با تیم صدرنشین مس سونگون ۴ امتیاز است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.