۳۰ مرکز غیرمجاز پزشکی و دندانپزشکی در قم پلمب شد

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، از کاهش چشمگیر مراکز غیرمجاز و تخلفات پزشکی با تشکیل ۱۹۴ پرونده و تشدید برخوردها در شش‌ماهه اول سال جاری خبر داد که شهروندان در آن نقش مؤثری داشته‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰ مرکز غیرمجاز پزشکی و دندانپزشکی در قم پلمب شد
شناسه : 14086 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محمود پرهام با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال، تعداد ارجاع تخلفات به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی مجموعاً ۹۸ پرونده بوده است‌، اظهار داشت: این تخلفات از ۳۸ پرونده در فروردین‌ماه به ۷ پرونده در شهریورماه کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد ارجاع مراکز غیرمجاز به دستگاه قضایی در مجموع ۴۷ پرونده در نیم سال نخست ۹۸ بوده است، افزود: این تعداد از ۷ پرونده در فروردین‌ماه به ۱۰ پرونده در شهریورماه افزایش پیدا کرده است و شهروندان نقش بسزایی در معرفی این مراکز به تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی داشته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با تصریح بر اینکه تعداد پلمب مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور پزشکی و دندانپزشکی در مجموع ۳۰ مورد در آمار نیمه نخست امسال است که از ۵ پرونده در فروردین‌ماه به ۷ پرونده در شهریورماه افزایش پیدا کرده و رشد قابل‌ملاحظه نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارد.

پرهام، تعداد ارجاع برخی تخلفات پزشکی به سازمان نظام پزشکی را در مجموع برای دوره شش‌ماهه سال جاری، ۱۹ پرونده عنوان و خاطرنشان کرد: این تخلفات که در فروردین‌ماه ۴ پرونده بود و در ماه‌های بعد سیر افزایشی پیدا کرد، خوشبختانه در شهریورماه به صفر رسید.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.