جادوگر آسیا به قم آمد/ ستاره قمی‌ها در نصف جهان

شهر بیست/ دو نقل و انتقال مهم در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با توجه به جابه‌جایی بازیکنان شاخص فوتسال قم بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جادوگر آسیا به قم آمد/ ستاره قمی‌ها در نصف جهان
شناسه : 14081 | انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که از ۲۷ شهریور ماه به دنبال پایان ۱۳ هفته مسابقات نیم‌فصل نخست خود به تعطیلی رفته، از روز پنجشنبه نهم آبان ماه وارد دور برگشت مرحله مقدماتی می‌شود و ۱۴ تیم لیگ برتری در هفت مسابقه حساس مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در نیم‌فصل نخست لیگ برتر تیم فوتسال سوهان محمد سیما نماینده فوتسال قم بین ۱۴ تیم جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد، تیمی که نسبت به فصل گذشته از نظر بازیکن آنقدر وضع خوبی داشت که دست کادر فنی این تیم برای انتخاب هر ترکیبی در تمام بازی‌های این فصل به طور کامل باز بود.

اما سوهان محمد سیما در نیم‌فصل نخست فراز و نشیب‌هایی هم داشت که منجر به از دست رفتن امتیازات زیاد به ویژه در هفته‌های پایانی نیم‌فصل شد، اتفاقی که مسوولان و کادر فنی این تیم را بر آن داشت تا در نقل و انتقالات نیم‌فصل دست به اقدام شده و بازیکن بزرگی همچون علیرضا وفایی را از تیم مس سونگون به قم بازگرداند.

علیرضا وفایی که بازیکن محبوب قمی‌ها محسوب می‌شود و در قم به جادوگر آسیا مطرح است، در نیم‌فصل نخست لیگ امسال عضو تیم مس سونگون ورزقان بود ولی به دنبال علاقه‌ خود برای بازگشت به قم و موافقت مسوولان مس برای صدور رضایت‌نامه عضو تیم سوهان محمد سیما شد تا در دور برگشت در قم به میدان برود.

همچنین علی‌اصغر حسن‌زاده که در تیم شنژن چین بازی می‌کرد و با این تیم عملکرد درخشانی داشت بعد از بازگشت به ایران به دنبال توافق با مسوولان تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان، پیراهن این تیم را در دور برگشت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران بر تن خواهد کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.