وجود بیش از ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در قم

شهر بیست/ معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه طبق آمارها بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت پلاک شده در شهر قم وجود دارد، گفت: استان قم با توجه به تعداد جمعیت و این حجم موتور از جمله استان‌های بالایی کشور در تعداد موتورسیکلت قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وجود بیش از ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در قم
شناسه : 13998 | انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، عباس ذاکریان با اشاره به وجود مشکلات برای مردم به واسطه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راکبین موتورسیکلت‌ها در سطح شهر، اظهار داشت: متأسفانه مردم از چگونگی تردد و عدم رعایت قوانین توسط راکبین موتورسیکلت در شهر قم به واسطه حجم بالای وجود موتور در سطح شهر ناراضی هستند.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه طبق آمارها بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت پلاک شده در شهر قم وجود دارد، ابراز کرد: استان قم با توجه به تعداد جمعیت و این حجم موتور از جمله استان‌های بالایی کشور در تعداد موتورسیکلت قرار دارد.

ذاکریان با تأکید بر اینکه بسیاری از راکبین موتور سیکلت در شهر قم خود را ملزم به رعایت هیچ قانون و قواعدی نمی‌دانند، تصریح کرد: نسل جوان بیشترین استفاده‌کنندگان از موتورسیکلت را در قم به خود اختصاص داده‌اند و بسیاری از آنان در کنار نداشتن مجوزهای لازم برای استفاده از موتور سیکلت، خود را نیز ملزم به رعایت قوانین نمی‌دانند.

وی عدم استفاده از پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال‌های اخیر توجه مناسبی توسط شهرداری به تأمین پارکینگ‌های موتورسیکلت در هسته مرکزی شده است، ولی متأسفانه به علت عدم استفاده راکبین، این پارکینگ‌ها هیچ توجیه اقتصادی ندارند.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با گلایه‌مندی از توقف موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و ایجاد نارضایتی برای مردم، خاطرنشان کرد: برخی از راکبین موتورسیکلت از هر مکانی برای پارک موتورسیکلت به ویژه پیاده‌روها استفاده می‌کنند که این امر سبب گلایه و ابراز نارضایتی عمومی شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.