معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

دخل و تصرفی در نتایج داوری جشنواره مطبوعات نداریم/ شرکت کنندگان ملزم به پذیرش نتایج داوری هستند

شهر بیست/ معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: تمامی شرکت کنندگان باید نتایج داوری دومین جشنواره مطبوعات را بپذیرند و خانه مطبوعات و اداره کل دخل و تصرفی در امر داوری ندارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دخل و تصرفی در نتایج داوری جشنواره مطبوعات نداریم/ شرکت کنندگان ملزم به پذیرش نتایج داوری هستند
شناسه : 13969 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد جواد محرابی امروز در نشست خبری که در خانه مطبوعات قم برگزار شد، از تمدید مهلت ارسال آثار در دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط قم خبر داد و گفت: پس از اعلام فراخوان تاکنون دو مرتبه زمان ارسال آثار به جشنواره تمدید شده اما با توجه به تقارن این ایام با راهپیمایی اربعین، ۴۸ ساعت دیگر ارسال آثار و همچنین رفع نواقص آثار ارسالی تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ جمعه ۳ آبان‌ماه در جشنواره شرکت کنند.  

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات قم، گفت: مراسم اختتامیه در روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد و طی آن از ۳۶ نفر برتر این جشنواره در بخش‌های اصلی و ویژه تجلیل خواهد شد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری دوره نخست جشنواره مطبوعات قم، اظهار کرد: سال ۹۷ نخستین دوره جشنواره برگزار شد و به‌رغم اینکه بعضی از دوستان اشکالات خاصی را گرفتند اما جشنواره خوبی بود و موفق عمل کرد و بخشی از موفقیت جشنواره سال گذشته را در جریان جشنواره امسال با تقویت کمی و کیفی آثار ارسالی شاهد هستیم.

محرابی تصریح کرد: مهمترین هدف بخش سیاستگذاری جشنواره، ارتقای سطح دانش اهالی خبر و رسانه در قم بود که میزان ارسال آثار و کیفیت مطلوب آن، نشان دهنده توفیق در دستیابی به این هدف است.

وی، همچنین پذیرش نتایج داوری را از جمله شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد و افزود: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازوکار استانداردی را برای داوری جشنواره‌ها دارد و خانه‌های مطبوعات و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ دخالتی در این سازوکار ندارند.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان باید نتایج داوری را بپذیرند هرچند که کارشناس خبره مطبوعات باشند چرا که نتایج بر اساس یک سازوکار است و احدی غیر از داور نمی‌تواند در نتایج دخل و تصرف کند.

محرابی همچنین با اشاره به ارقام جوایز دومین جشنواره مطبوعات قم، گفت: سطح جوایز این جشنواره به عنوان یک جشنواره استانی قابل قبول است.

خاطرنشان می شود به نفرات برگزیده اول تا سوم در بخش اصلی جشنواره به ترتیب ۲۰ میلیون ریال، ۱۵ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.   

   

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.