ارسال ۳۵۰ اثر به دومین جشنواره مطبوعات قم/ چرا بخش موضوعی جشنواره حذف شد؟

شهر بیست/ مدیر خانه مطبوعات قم گفت: ۱۰۳ نفر از خبرنگاران قمی با ۳۵۰ اثر در دو بخش اصلی و ویژه در قالب رشته‌های مختلف از جمله تیتر، خبر، گزارش، یادداشت و عکس خبری شرکت کرده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۳۵۰ اثر به دومین جشنواره مطبوعات قم/ چرا بخش موضوعی جشنواره حذف شد؟
شناسه : 13966 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرتضی داستانی امروز در نشست خبری که در خانه مطبوعات قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط قم، گفت: ۱۰۳ نفر از خبرنگاران قمی با ۳۵۰ اثر در قالب رشته‌های مختلف از جمله تیتر، خبر، گزارش، یادداشت و عکس خبری شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این میان ۲۵ اثر به دلیل نواقصی که در هنگام بارگذاری وجود داشته، عودت داده شده است که خبرنگاران باید در مدت تعیین شده اقدام به رفع نواقص کنند.

مدیر خانه مطبوعات قم همچنین با اشاره به ارسال ۸۰ اثر در بخش گزارش، گفت: از گزارش نویسی به عنوان نقطه اوج حرفه روزنامه نگاری یاد می شود و این مسئله نشان دهنده ظرفیت روزنامه نگاران توانا در استان است.

داستانی همچنین با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری جشنواره مطبوعات، گفت: خوشبختانه برگزاری دوره نخست جشنواره موجب ارتقای سطح رسانه ای و رشد مطلوب آثار در دوره دوم شده است.

وی همچنین در رابطه با بخش داوری آثار، گفت: خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نقشی در امر داوری ندارند و آثار توسط اساتید مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری می شود.

مدیر خانه مطبوعات همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر بیست» در رابطه با جوایز و تعداد نفرات تجلیلی در بخش ویژه، گفت: جوایز بخش ویژه را که شامل دو موضوع «رونق تولید» و «بیانیه گام دوم انقلاب» می شود، شورای فرهنگ عمومی تقبل کرده و فقط از نفرات نخست سه بخش مصاحبه، گزارش و یادداشت در هر موضوع تجلیل خواهد شد.

داستانی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار «شهر بیست» مبنی بر اینکه چرا بخش موضوعی  از دومین جشنواره مطبوعات قم حذف شد، گفت: برای تأمین جوایز بخش موضوعی باید نهادهای مختلف شهری و استانی مشارکت می‌کردند که آنها هم بعد از شنیدن میزان پرداختی جوایز حاضر به مشارکت نشدند و کنار کشیدند.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.