هوای قم طی روزهای آینده بارانی است/ افزایش بارش‌ها در روز جمعه

شهر بیست/ کارشناس هواشناسی قم، هوای این استان را طی روزهای آینده بارانی اعلام کرد و افزود:‌ بارش‌ها در روز جمعه شدت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هوای قم طی روزهای آینده بارانی است/ افزایش بارش‌ها در روز جمعه
شناسه : 13964 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، سعید اسماعیلی اظهار کرد: هوای امروز قم قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد است.

وی گفت: سمت وزش باد امروز شمال غربی و سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۱۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه است.

این کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای استان قم در روز پنجشنبه قسمتی ابری همراه با افزایش ابر در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: سمت وزش باد در روز پنجشنبه شمال غربی، سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۴ درجه پیش‌بینی می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به افزایش شدت باران در روز جمعه، افزود: هوای قم در روز جمعه ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و رگبار و رعد و برق و وزش باد است.

وی تصریح کرد: سمت وزش باد در روز جمعه شمال غربی، سرعت وزش باد بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا در این روز ۱۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۵ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم میزان بارش باران ۲۴ ساعت گذشته در شهر قم را هشت دهم میلی متر اعلام کرد و افزود: بیشترین بارش باران در این مدت در رستگان با ۶ و ۹ دهم میلی متر و سنجگان با ۶ و ۶ دهم میلی متر بوده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.