واکنش استاندار قم به انتقادات اعضای شورای شهر/ از معاونانم حمایت می‌کنم

شهر بیست/ استاندار قم در واکنش به اظهارات مطرح شده در جلسه شورای اسلامی شهر قم، سخنان فرماندار و معاون عمرانی استانداری را موضوعاتی در چارچوب قانون عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش استاندار قم به انتقادات اعضای شورای شهر/ از معاونانم حمایت می‌کنم
شناسه : 13958 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، بهرام سرمست در واکنش به سخنان برخی اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر و انتقادات تند مطرح شده نسبت به معاونت عمرانی استانداری و فرماندار قم، اظهار داشت: آقای فرماندار و آقای بهشتی چیزی غیر از قانون نگفتند و هر آنچه می‌گویند در چارچوب وظایف قانونی خودشان است و از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست استانداری هم‌افزایی و اتحاد درون استان است، افزود: بنای ما بر تعامل، هم افزایی، اتحاد و همدلی است و تلاش می‌کنیم با حمایت از پروژه‌ها شهر را به سوی عمران و آبادانی بیشتر پیش ببریم.

استاندار قم افزود: اخیراً برخی از بحث‌های اختلافی بزرگنمایی شده است که تلاش می‌کنیم وارد حاشیه‌ها نشویم و دور از حاشیه مسائل را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید بر اساس قانون با یکدیگر تعامل کنند، گفت: در سازوکارهای قانونی تمام مسائل پیش بینی شده و اگر بر اساس این سازوکارها پیش برویم نیازی به بحث و گفت‌وگوی اضافه نیست.

سرمست عنوان کرد: بنای ما برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی قانونمندی، توجه به طرح‌های تفصیلی و اولویت‌بندی پروژه‌ها در طرح‌های و اسناد بالادستی است.

وی با اشاره به اینکه تصمیماتی که در استانداری گرفته می‌شود، بر مبنای اصول فنی است ادامه داد: روح کلی حاکم بر مدیریت استان تعامل و هم‌افزایی و پرهیز از حاشیه پردازی برای پیشبرد امور در جهت مصالح کلی مردم است تا بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری نسبت به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت داشته باشیم.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.