واکنش استاندار قم به انتقادات اعضای شورای شهر/ از معاونانم حمایت می‌کنم

شهر بیست/ استاندار قم در واکنش به اظهارات مطرح شده در جلسه شورای اسلامی شهر قم، سخنان فرماندار و معاون عمرانی استانداری را موضوعاتی در چارچوب قانون عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش استاندار قم به انتقادات اعضای شورای شهر/ از معاونانم حمایت می‌کنم
شناسه : 13958 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، بهرام سرمست در واکنش به سخنان برخی اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر و انتقادات تند مطرح شده نسبت به معاونت عمرانی استانداری و فرماندار قم، اظهار داشت: آقای فرماندار و آقای بهشتی چیزی غیر از قانون نگفتند و هر آنچه می‌گویند در چارچوب وظایف قانونی خودشان است و از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست استانداری هم‌افزایی و اتحاد درون استان است، افزود: بنای ما بر تعامل، هم افزایی، اتحاد و همدلی است و تلاش می‌کنیم با حمایت از پروژه‌ها شهر را به سوی عمران و آبادانی بیشتر پیش ببریم.

استاندار قم افزود: اخیراً برخی از بحث‌های اختلافی بزرگنمایی شده است که تلاش می‌کنیم وارد حاشیه‌ها نشویم و دور از حاشیه مسائل را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید بر اساس قانون با یکدیگر تعامل کنند، گفت: در سازوکارهای قانونی تمام مسائل پیش بینی شده و اگر بر اساس این سازوکارها پیش برویم نیازی به بحث و گفت‌وگوی اضافه نیست.

سرمست عنوان کرد: بنای ما برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی قانونمندی، توجه به طرح‌های تفصیلی و اولویت‌بندی پروژه‌ها در طرح‌های و اسناد بالادستی است.

وی با اشاره به اینکه تصمیماتی که در استانداری گرفته می‌شود، بر مبنای اصول فنی است ادامه داد: روح کلی حاکم بر مدیریت استان تعامل و هم‌افزایی و پرهیز از حاشیه پردازی برای پیشبرد امور در جهت مصالح کلی مردم است تا بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری نسبت به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت داشته باشیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.