طرح تأمین مسکن کارکنان نیروهای مسلح استان قم آغاز شد

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده میان وزارتخانه‌های «راه و شهرسازی» و «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»، گفت: مراحل اجرایی شدن طرح تأمین مسکن کارکنان نیروهای مسلح قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح تأمین مسکن کارکنان نیروهای مسلح استان قم آغاز شد
شناسه : 13924 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسن صبوری گفت: در راستای تحقق طرح اقدام ملی تولید مسکن و برای اجرای تفاهم ‌نامه منعقد شده میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح استان، جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان نیروهای مسلح برگزار شد.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن عنوان کرد: تأمین مسکن برای نیروهای مسلح یکی از شقوق این طرح است که با توجه به تفاهم نامه وزارت دفاع و راه و شهرسازی مقرر شده که ۱۰۰ هزار واحد در کل کشور برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح احداث شود که با توجه به برش استانی، این موضوع در استان قم عملیاتی گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اضافه کرد: این تفاهم ‌نامه در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و همچنین سیاست ‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید و اشتغال انعقاد شده و تمامی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و سازمان‌ها مؤسسات و شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح شامل این تفاهم نامه خواهند شد.

صبوری مدت زمان اجرای این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی را سه سال اعلام کرد و افزود: با توافق طرفین مدت قابل تمدید خواهد بود که بر اساس این توافقنامه شناسایی و معرفی کارکنان و بازنشستگان فاقد مسکنِ واجد شرایط به وزارت راه و شهرسازی بر عهده وزارت دفاع خواهد بود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.