هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه/ موتورسیکلت را کنار خیابان رها نکنید

شهر بیست/ رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم با اشاره به نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه سرقت موتورسیکلت، گفت: راکبان موتورسیکلت حتماً وسيله نقليه خود را با قفل و زنجير مناسب در پاركينگ های مخصوص پارک و از رها کردن آن در کنار خیابان خودداری كنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه/ موتورسیکلت را کنار خیابان رها نکنید
شناسه : 13909 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام‌ عباس بلفکه، اظهار کرد: راکبان موتورسیکلت از متوقف کردن آن در اماکن عمومی، حاشیه خیابان‌ها و مقابل منازل خودداری کرده و در شرایط اضطراری آن را به افراد مطمئن بسپارند.

وی افزود: راکبان موتورسیکلت حتماً وسیله‌ نقلیه‌ خود را با قفل و زنجیر مناسب در پارکینگ‌ های مخصوص پارک و از رها کردن آن درکنار خیابان خودداری کنند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: مالکان موتورسیکلت‌ وسیله‌ نقلیه‌ خود را در شعاع دید خود قرار داده و از تحویل آن به افراد ناشناس خودداری کنند.

وی تاکید کرد: صاحبان موتورسیکلت در زمان پارک آن در حیاط یا پارکینگ منزل نیز آن را به شیئی محکم و ثابت قفل و زنجیر کنند و از پارک کردن آن در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه از طریق بازکردن قفل‌ها، بریدن زنجیر و خنثی کردن سایر تجهیزات ایمنی فراهم می‌کند، خودداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: شهروندان محترم از خرید موتورسیکلت ‌بدون انتقال سند در دفاتر رسمی یا به اصطلا‌ح سوئیچی خودداری کنند و به هیچ وجه موتورهای قولنامه‌ای و فاقد پلا‌ک خریداری نکنند و در هنگام خرید، شماره‌ موتور و شاسی آن با اسناد مالکیت مطابقت داده و از مخدوش نبودن اسناد اطمینان حاصل کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.