فراخوان مشمولان اعزامی خدمت سربازی در آبان۹۸

شهر بیست/ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قم از فراخوان مشمولان اعزامی فارغ التحصیلان دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی در آبان ماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان مشمولان اعزامی خدمت سربازی در آبان۹۸
شناسه : 13907 | انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ولی ترابی در تشریح این خبر اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه ۱۳۹۸ هستند، رأس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخه ۱/۸/۹۸ در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس(حدفاصل عوارضی قم کاشان وعوارضی قم تهران- بعد از اداره راه وشهرسازی- معاونت وظیفه عمومی این فرماندهی) حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادرمی شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ ترابی ادامه داد: مشمولانی که اعزام آنان به صورت حضوری و مراجعه مستقیم به آدرس مشخص شده مرکز آموزش، در برگه محل مراجعه خود است، باید برابر تاریخ وساعت اعلامی در مراکز آموزش حاضر شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

سرهنگ ترابی بیان داشت: تمامی مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.