پخت ۶۳ هزار کیک در عمود ۱۰۸۰/ توزیع بیش از ۵۶هزار قرص نان میان زائران

شهر بیست/ مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: طی یازده روز فعالیت غرفه کیک‌پزی بیش از ۶۳ هزار کیک پخت و در میان زائران توزیع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پخت ۶۳ هزار کیک در عمود ۱۰۸۰/ توزیع بیش از ۵۶هزار قرص نان میان زائران
شناسه : 13819 | انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، سید محمد موسی کاظمی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه هر روز کیک تازه برای توزیع در میان زائران اربعین در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) پخت می‌شود، عنوان کرد: کیک‌پزان متخصص قمی به صورت افتخاری در موکب آستان مقدس حضور یافته و هر روز درحال پخت کیک تازه و با کیفیت برای زائران هستند.

وی اضافه کرد: در سال نخست فعالیت غرفه کیک‌پزی ۵۰۰ کیلو آرد به همراه ۳۵۰ کیلو شکر مصرف شد اما در سال جاری این آمار به یک تن آرد و ۶۵۰ کیلو شکر رسیده است هر چند به علت نرسیدن تخم مرغ‌ها کار کیک‌پزان موکب سخت شد اما طی ۱۱ روز فعالیت غرفه کیک‌پزی بیش از ۶۳ هزار و ۵۰۰ کیک پخت و در میان زائران توزیع شده است.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه مواد اولیه غذایی برای پخت و پز با مشارکت خیرین در ایران تهیه و به عراق ارسال شده است، خاطرنشان کرد: در نانوایی این موکب ۹ خادم افتخاری فعالیت دارند که قرار بود ۳۰ هزار قرص نان را برای زائران و خادمان تهیه کنند اما این آمار با توجه به استقبال قابل توجه زائران به بیش از ۵۶ هزار قرص نان رسیده است.

وی از تهیه ۳۵۰ کپسول گاز برای مصرف آشپزخانه، نانوایی و ایستگاه صلواتی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم در سال‌های آینده با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز دیگر نیازی به کپسول‌های گاز نداشته باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.