تعمیر روزانه ۲۵۰۰ کفش در موکب آستان مقدس/ ارائه خدمات خیاطی به دو هزار و ۱۰۰ زائر در یک روز

شهر بیست/ مسئول غرفه تعمیر کیف و کفش و خیاطی موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه خادمان افتخاری در این غرفه از پنج صبح تا ساعات پایانی شب در حال خدمت به زائران هستند، گفت: فقط در بخش کفاشی روزانه دو هزار و 500 کفش تعمیر می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعمیر روزانه ۲۵۰۰ کفش در موکب آستان مقدس/ ارائه خدمات خیاطی به دو هزار و ۱۰۰ زائر در یک روز
شناسه : 13693 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جعفری طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه کارگاه کفاشی موکب آستان مقدس طی روزهای نخست برپایی روزانه نزدیک به هزار و ۷۰۰ کفش را تعمیر می‌کرد، اظهار کرد: طی روزهای نزدیک به اربعین این آمار به دو هزار و ۳۰۰ زائر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار کفی کفش از ۱۴ مهرماه در غرفه کفاشی موکب آستان مقدس مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: بیش از هزار دمپایی نیز با مشارکت خیرین خریداری و در میان زائرانی که کفش آن‌ها قابل تعمیر نبوده توزیع شده است.

مسئول غرفه تعمیر کیف و کفش و خیاطی موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) یادآور شد: در ابتدای فعالیت موکب روزانه هزار و ۶۰۰ زائر برای دوخت لباس‌ها و لوازم خود به این غرفه مراجعه می‌کردند که این آمار در روزهای نزدیک به اربعین به دو هزار و ۱۰۰ زائر رسیده است.

وی با بیان اینکه روزانه دو هزار و ۵۰۰ کفش در موکب آستان مقدس توسط خادمان افتخاری واکس زده می‌شود، گفت: به همت خادمان متخصص افتخاری آستان مقدس تاکنون بیش از ۶۰ عینک برای زائران به صورت رایگان تعمیر شده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.