نصب ۳۰ المان مناسبتی در مرکز شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: ۱۰ المان نخل، ۱۰ المان بیرق و ۱۰ المان کاسه و سقا به مناسبت ماه‌های محرم و صفر نصب‌ شده که با هدف بیان بخشی از قیام امام حسین(ع) و انتقال پیام عاشورا طراحی‌ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۳۰ المان مناسبتی در مرکز شهر قم
شناسه : 13638 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش اظهار کرد: مرکز شهر قم با توجه به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حضور زائران و مسافران در این منطقه نیاز به بیشترین فضاسازی و اجرای المان‌های مناسبتی را دارد.

وی از نصب ۱۰ المان نخل، ۱۰ المان بیرق و ۱۰ المان کاسه و سقا به مناسبت ماه‌های محرم و صفر خبر داد و افزود: هرکدام از المان‌ها با هدف بیان بخشی از قیام امام حسین(ع) و انتقال پیام عاشورا طراحی‌شده و جانمایی آن نیز بر اساس میزان تردد زائران و مسافران انتخاب‌شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: امسال بیشترین ریسه مشکی و پارچه‌هایی با نماد عاشورا و نام ائمه اطهار در سطح شهر نصب‌ شده و چهره شهر مناسب با فضای حزن و اندوه روزهای عاشورا و اربعین طراحی‌ شده و نورپردازی‌های سطح شهر متناسب‌سازی شده است.

وی نصب المان‌های نوری ۳۲ پر در ورودی‌های شهر و بلوار پیامبر اعظم (ص) را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) المان‌های نوری ۳۲ پر واقع در ورودی‌های شهر، بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار شهید آوینی دوباره راه‌اندازی شده و پیام‌های مربوط به اربعین حسینی را نمایش می‌دهد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.