نصب ۳۰ المان مناسبتی در مرکز شهر قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: ۱۰ المان نخل، ۱۰ المان بیرق و ۱۰ المان کاسه و سقا به مناسبت ماه‌های محرم و صفر نصب‌ شده که با هدف بیان بخشی از قیام امام حسین(ع) و انتقال پیام عاشورا طراحی‌ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۳۰ المان مناسبتی در مرکز شهر قم
شناسه : 13638 | انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش اظهار کرد: مرکز شهر قم با توجه به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حضور زائران و مسافران در این منطقه نیاز به بیشترین فضاسازی و اجرای المان‌های مناسبتی را دارد.

وی از نصب ۱۰ المان نخل، ۱۰ المان بیرق و ۱۰ المان کاسه و سقا به مناسبت ماه‌های محرم و صفر خبر داد و افزود: هرکدام از المان‌ها با هدف بیان بخشی از قیام امام حسین(ع) و انتقال پیام عاشورا طراحی‌شده و جانمایی آن نیز بر اساس میزان تردد زائران و مسافران انتخاب‌شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: امسال بیشترین ریسه مشکی و پارچه‌هایی با نماد عاشورا و نام ائمه اطهار در سطح شهر نصب‌ شده و چهره شهر مناسب با فضای حزن و اندوه روزهای عاشورا و اربعین طراحی‌ شده و نورپردازی‌های سطح شهر متناسب‌سازی شده است.

وی نصب المان‌های نوری ۳۲ پر در ورودی‌های شهر و بلوار پیامبر اعظم (ص) را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) المان‌های نوری ۳۲ پر واقع در ورودی‌های شهر، بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار شهید آوینی دوباره راه‌اندازی شده و پیام‌های مربوط به اربعین حسینی را نمایش می‌دهد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.