مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

صف برای دریافت تسهیلات ازدواج وجود ندارد/ دریافت تسهیلات از سوی ۷۹درصد متقاضیان

شهر بیست/ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در 9 ماه نخست سال جاری 9 هزار و 661 نفر در استان تسهیلات ازدواج به میزان 159 میلیارد تومان را دریافت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صف برای دریافت تسهیلات ازدواج وجود ندارد/ دریافت تسهیلات از سوی ۷۹درصد متقاضیان
شناسه : 1362 | انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از فارس قم، مجید آوری فرد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به روند پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات با وارد کردن مشخصات در یک سامانه، ثبت نام می‌کنند و انتخاب بانک بر عهده متقاضی است، همیشه یک بانک برای انتخاب در سامانه تسهیلات ازدواج وجود دارد.

وی ادامه داد: امسال تاکنون  ۱۲ هزار و ۲۲۶ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در استان قم ثبت نام کردند که در ۹ ماه نخست سال جاری ۹ هزار و ۶۶۱ نفر تسهیلات ازدواج به میزان ۱۵۹ میلیارد تومان را دریافت کردند، صف برای دریافت تسهیلات ازدواج وجود ندارد و روند پرداخت این تسهیلات در استان روان است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: ۷۹ درصد از افراد ثبت نامی در سامانه تسهیلات ازدواج در استان قم در سال جاری این تسهیلات را دریافت کردند، اگر در زمینه پرداخت این تسهیلات مشکلی وجود دارد، به دلیل کمبود مدارک متقاضی است و فرد از تاریخ ثبت عقد به مدت دو سال وقت برای گرفتن تسهیلات ازدواج را دارد.

آوری فرد با اشاره به عملکرد سیستم بانکی استان قم اظهار کرد: هفت بانک دولتی و شبه دولتی استان به خصوص بانک ملی ۹۰ درصد تسهیلات ازدواج را پرداخت کردند، میزان پرداخت تسهیلات ازدواج توسط هر بانکی بستگی به منابع قرض الحسنه آن بانک دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی که در زمینه دریافت تسهیلات ازدواج در استان قم مشکلی داشت، شکایت خود را به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال کند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.