پذیرایی موکب امامزادگان قم از زائران سامرا با نان و کباب داغ

شهر بیست/ عضو هیئت امنای موکب امامزادگان استان قم با اشاره به تلاش شبانه‌روزی ۹۰ خادم افتخاری این موکب برای پذیرایی از زائران حرم امامین عسکریین در سامرا، گفت: این موکب روزانه با ۶ هزار وعده صبحانه، ۹ هزار پرس ناهار و ۳ هزار پرس «نان و کباب داغ» برای شام از زائران پذیرایی می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پذیرایی موکب امامزادگان قم از زائران سامرا با نان و کباب داغ
شناسه : 13618 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰   پرینت

حجت الاسلام صدر عضو هیئت امنای موکب امامزادگان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به برپایی موکب امامزادگان استان قم به مناسبت اربعین حسینی از ۱۷ مهر تا ۲ آبان در شهر سامرا، اظهار کرد: با توجه به نیازهای منطقه‌ای و کمبود تعداد مواکب و افزایش حضور زائران ایرانی نسبت به سال قبل، خادمان جهادی این موکب به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات مناسب به زائران حرم امامین عسکریین هستند.

وی با اشاره اینکه سال گذشته ۵۰ خادم افتخاری در موکب امامزادگان قم فعالیت داشتند، گفت: امسال ۹۰ خادم متشکل از اعضای خادمین افتخاری امامزادگان استان قم و هیئت امنای امامزادگان برای ارائه خدمات انتخاب شدند.

عضو هیئت امنای موکب امامزادگان استان قم با بیان اینکه سعی شده در موکب امامزادگان استان قم غذای مطلوب و مورد نیاز زائران، آماده طبخ و توزیع شود، تصریح کرد: روزانه برای ۶ هزار زائر، هر وعده صبحانه شامل نان و پنیر و خرما و کشمش تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام صدر افزود: این موکب روزانه با ۹ هزار پرس ناهار و ۳ هزار پرس شام «نان و کباب داغ» از زائران حرم امامین عسکریین پذیرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، تمامی اقلام غذایی موکب امامزادگان استان قم با هدف وحدت و برادری شیعیان و اهل تسنن منطقه، از شهر سامرا خریداری شده که این امر موجب الفت و مودت ساکنان منطقه با ایرانیان شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.