سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معارفه شد

شهر بیست/ طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، مجتبی احمدزاده به‌عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست جدید معاونت غذا و دارو معارفه شد
شناسه : 13597 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت غذا و دارو گفت: در این معاونت نیاز است تا همواره پایش مداوم و اساسی در کارها باشد و نظارت‌ها به‌صورت مستمر باشد.

وی ابراز داشت: در هر نظارتی قطعاً چالش و اعتراض‌هایی نیز وجود دارد که نباید توجه کرده و با دقت و حساسیت خاص در راستای نظارت‌ها گام بردارید.

دکتر قدیر ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر نیک آزما معاون سابق غذا و دارو گفت: تغییرات در سیستم باعث پویایی شده و امیدواریم با حضور دکتر احمدزاده که از مدیران باسابقه و کارآمد است در راستای ارتقا و رشد گام برداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه ۷۰۰ کارخانه و کارگاه تولید و عرضه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در قم وجود دارد، گفت: انتظاری که از معاونت غذا و دارو می‌رود این است که با نظارت مناسب در راستای گسترش بهره‌وری گام بردارد.

دکتر مجتبی احمدزاده سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه گفت: به اعتقاد بنده حوزه غذا و دارو حساس‌ترین و وسیع‌ترین حوزه نظارتی دانشگاه است و مهم‌ترین کار و هدف در این حوزه، راهبری و برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، نظارت، پایش و پیگیری و اجرا است.

وی تأکید کرد: توجه به رعایت اخلاق در برخورد، رعایت قانون و شرع مقدس اسلام ازجمله مسائل مهمی است که باید همانند گذشته اجرایی شود و اگر این اجرایی شود شاهد رسیدن به نتایج مطلوب و ارتقا ایمنی غذا و دارو و آرایشی و بهداشتی خواهیم بود.

در پایان این جلسه از زحمات یک‌ساله دکتر نیک آزما قدردانی و دکتر احمدزاده به‌عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، معرفی شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.