رفع مشکل فاضلاب مصلی قم/ میزبانی از ۶۵ هزار زائر غیر ایرانی در قرارگاه اربعین

شهر بیست/ مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با اشاره به اینکه نبود زیرساخت فاضلاب در مصلی مشکلات زیادی را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین ایجاد کرده بود، گفت: باهمت جهادی شهرداری و آبفای قم پروژه حفاری و لوله‌کشی فاضلاب مصلی که یک ماه زمان نیاز داشت در دو روز انجام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفع مشکل فاضلاب مصلی قم/ میزبانی از ۶۵ هزار زائر غیر ایرانی در قرارگاه اربعین
شناسه : 13592 | انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز رسانه‌ای قرارگاه مردمی اربعین قم، مهدی قربانی کرم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات زیرساختی مصلی قم موضوع فاضلاب بود، اظهار کرد: به دلیل نبود شبکه فاضلاب و عدم اتصال آن به فاضلاب شهری چه سال گذشته و چه امسال برای میزبانی از زائران اربعین با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: روزانه سه تا چهار تانکر که هرکدام ۹۰۰ هزار تومان هزینه داشت فاضلاب مصلی را تخلیه می‌کردند که وضعیت ناخوشایندی را رقم می‌زد.

مسؤول قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: شرکت آب و فاضلاب و شهرداری قم برای رفع این مشکل دست‌به‌دست هم دادند و درحرکتی جهادی کاری را که حداقل انجام آن‌ یک ماه زمان نیاز داشت در دو روز انجام دادند تا این مشکل که خللی در میزبانی از زائران اربعین ایجاد کرده بود رفع شود.

قربانی کرم گفت: از نیروهای شهرداری و آب و فاضلاب که برای رفع این مشکل سخت تلاش کردند و دیگر مسئولان استان که برای رفع این مشکل با قرارگاه اربعین همکاری کردند سپاسگزاری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت ۱۰ روزه قرارگاه اربعین بالغ‌بر ۶۵ هزار زائر از کشورهای پاکستان، ایران، آذربایجان، افغانستان، هند، ترکیه، روسیه، سوئد، اتریش و تایلند اسکان و پذیرایی شدند، خاطرنشان کرد: حضور زائران غیر ایرانی در قرارگاه اربعین ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.