مراجعه روزانه ۱۵۰۰ گمشده به موکب حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مسئول خدمات فرهنگی موکب بانوی کرامت از مراجعه روزانه بیش از هزار و ۵۰۰ گمشده به غرفه راهنمای زائر و گمشدگان موکب آستان مقدس خبرداد و گفت: در این غرفه، افراد با استفاده از کمک خادمان، تلفن‌های اینترنتی و بلندگوهای موکب گمشدگان خود را پیدا می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراجعه روزانه ۱۵۰۰ گمشده به موکب حضرت معصومه(س)
شناسه : 13568 | انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری با اشاره به استقرار غرفه‌های مختلف فرهنگی در موکب آستان مقدس بانوی کرامت، اظهار کرد: در غرفه راهنمای زائر و امور گمشدگان از ۶ صبح تا یک بامداد به صورت شیفتی هشت نفر فعالیت دارند که روزانه نزدیک به هزار و ۵۰۰ گمشده به این غرفه مراجعه می‌کند و با استفاده از روش‌های پیش‌بینی شده از جمله تلفن‌های اینترنتی و بلندگوهای مستقر در محوطه بیرون و داخلی موکب همراهان خود را پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این غرفه افرادی که تلفن و شماره‌ای از همراهان خود دارند با استفاده از تلفن اینترنتی می‌توانند با آن‌ها تماس برقرار کرده و آن‌ها را پیدا کنند که از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه بیش از سه هزار نفر با استفاده از این تلفن‌های اینترنتی استفاده کرده که برخی از این تماس‌ها برای رفع نگرانی خانواده‌های زائران و اعلام سلامتی آن‌ها بوده است.

مسئول خدمات فرهنگی موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: با توجه به اینکه تلاش کرده‌ایم تا بیشترین استفاده را از تلفن‌های اینترنتی داشته باشیم برای هر تماس یک دقیقه و ۳۰ ثانیه فرصت درنظر گرفته شده است.

وی مطرح کرد: برخی از گمشدگانی که همراهان خود را پیدا نکرده و هیچ گونه دسترسی به آن‌ها ندارند همانند سال‌خوردگان و کودکان با هزینه موکب آستان مقدس بانوی کرامت به کربلای معلی منتقل شده و با استفاده از بسترهای قانونی برای انتقال آن‌ها به ایران اسلامی اقدامات لازم دنبال می‌شود.

انصاری از استقرار سه خط تلفن اینترنتی در غرفه راهنمای زائر یاد کرد و گفت: امسال با همت نیروهای فناوری اطلاعات موکب آستان مقدس و راه‌اندازی این تلفن‌های اینترنتی توانسته‌ایم خدمت متفاوت و قابل توجهی را به زائران ارائه دهیم که در صورت افزایش جمعیت و تامین نیروی مورد نیاز این غرفه، طی روزهای آینده تعداد تلفن‌های اینترنتی به پنج خط افزایش می‌یابد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.