اجرای تقاطع کیوانفر در قم منوط به‌ مصوبه شورای ترافیک است

شهر بیست/ فرماندار قم با اشاره به احداث تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره)، انجام این طرح را طبق نظر هیئت تطبیق و هیئت حل اختلاف، منوط به تائیدیه شورای ترافیک و طرح جامع و تفضیلی دانست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای تقاطع کیوانفر در قم منوط به‌ مصوبه شورای ترافیک است
شناسه : 13553 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، مرتضی حیدری با اشاره به روند طی شده در مورد تقاطع کیوانفر، اظهار داشت: هیئت تطبیق با حضور نماینده‌ای از وزارت کشور، نماینده‌ای از قوه قضاییه یا دادستان و نماینده‌ای از شورای استان برای مصوبات شورای اسلامی شهر تشکیل جلسه می‌دهد تا با قوانین مقررات کشور تطبیق داده شود.

وی به مصوبه شورای شهر در موضوع احداث تقاطع خیابان ۳۰ متری کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نظر هیئت تطبیق، داشتن پیوست فنی همراه با مصوبه شورا بود که در صورت تأیید شورای ترافیک و طرح جامع و تفضیلی، اجرای پروژه بدون اشکال خواهد بود.

فرماندار قم افزود: شورای شهر، این نامه را با امضای رئیس شورا برگرداند و با تأکید به اینکه اجرای پروژه دارای ردیف بودجه است،  بر این مصوبه تحت عنوان توسعه متوازن شهر اصرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: درست است که بودجه اول سال ارائه می‌شود، اما بودجه، مجموعه پیشنهاداتی است که بعد از بررسی و دریافت مصوبات لازم از نهادهای مسئول، جنبه اجرایی پیدا می‌کند.

حیدری با بیان اینکه در بند به بند بودجه باید ضوابط و مقررات دیده شود، اضافه کرد: درغیر این‌صورت، دستگاه‌های نظارتی وارد می‌شوند و بدون رعایت مقرراتی مانند مزایده و مناقصه یا تائید حوزه‌های فنی و تخصصی، نمی‌توان بودجه را اجرا کرد.

وی یادآور شد: موضوع احداث تقاطع کیوانفر را به هیئت حل اختلاف ارجاع دادیم و آنها هم مطلب ما را تائید کردند و در آنجا تصویب شد که با رعایت کلیه قوانین و مقررات، از جمله رعایت طرح جامع ترافیک و تفصیلیِ شهر قم، می‌توانند این‌ پروژه اجرا کنند.

فرماندار قم‌ تصریح کرد: در واقع آنها هم اصرار دارند که ضوابط باید اجرا شود و این ضوابط عبارت است از تائیدیه شورای ترافیک و طرح جامع و تفضیلی که اگر شورای شهر اینها را دریافت کرده باشد، می‌تواند این طرح را اجرا کند.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.