فرنگی‌کار قم قهرمان دنیا شد

شهر بیست/ چهره با سابقه و پیشکسوت کشتی فرنگی استان قم با درخشش در مقابل حریفان خارجی خود به مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۹ کشتی فرنگی پیشکسوتان دنیا دست یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فرنگی‌کار قم قهرمان دنیا شد
شناسه : 13544 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، تنها نماینده قم در مسابقات ۲۰۱۹ کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان حسن خدابنده‌لو بود، کشتی‌گیری که با حضور موفق و عملکرد مثبت خود در پیکارهای انتخابی مجوز این اعزام به مقصد گرجستان را کسب کرده بود و با نشان طلا برای ورزش قم افتخار آفرینی کرد.

این در حالی است که رقابت‌های ۲۰۱۹ کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی جهان به مدت سه روز در پنج گروه سنی به میزبانی شهر تفلیس برگزار شد و در پایان تیم منتخب کشتی ایران با کسب ۹ مدال طلا، دو نشان نقره، ۶ مدال برنز و کسب مجموع ۳۵۷ امتیاز  به عنوان قهرمانی دست یافت.

حسن خدابنده‌لو فرنگی‌کار پیشکسوت قم که شهریور ماه امسال در جریان رقابت ۳۱۰ کشتی‌گیر در ۶ وزن گروه‌های سنی پنج‌گانه پیکارهای انتخابی تیم ملی در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران به مقام قهرمانی وزن ۶۲ کیلوگرم رسیده بود، این بار روی تشک کشتی جهانی حریفان خود را مغلوب و نشان طلا کسب کرد.

این کشتی‌گیر که در گروه A مسابقات جهانی پیشکسوتان با حریفان خود رقابت می‌کرد در وزن ۶۲ کیلوگرم نشان طلا را به دست آورد، در حالی که در این گروه سنی امیر فرودی در وزن ۷۰ کیلوگرم، مرتضی حیدری در وزن ۸۸ کیلوگرم و علیرضا اکبری در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نشان طلا گرفتند و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم محمدصادق خوشنودی به برنز بسنده کرد.

در گروه سنی B این مسابقات نیز آزاد علی‌محمدپور و رضا علی‌اصغری طلا گرفتند و فرزاد حیدری به برنز رسید، در گروه C علیرضا رسولی‌مقدم و بهاءالدین کریم‌زاده صاحب مدال طلا شدند و فرخ هدایی برنز گرفت، در گروه D جهانگیر مقدم‌نژاد به نشان طلا و اسدالله جلالی مدال برنز دست یافتند و در گروه E این رقابت‌ها علی کهن‌دل تنها نشان نقره ایران را به دست آورد و هرمز الماسی با برنز به کار خود پایان داد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.