نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده برای امدادرسانی بهتر در حوادث خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب شیرهای هیدرانت در بافت فرسوده قم
شناسه : 13535 | انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به گستردگی بافت فرسوده در شهر قم، بیان کرد: حدود ۵۰ درصد شهر شامل هزار و ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده شهر است و ما در ابتدا به دنبال مقابله با خطرات احتمالی و حوادث در این محدوده بودیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی در وهله اول خود را مجهز به امکاناتی کرده تا بتواند وارد این محدوده شده و امداد رسانی انجام دهد، اظهار کرد: امکاناتی را تهیه کرده‌ایم تا در حوزه امداد، نجات و اطفاء بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

جعفری، خریداری تعدادی موتورسیکلت مجهز امدادرسانی AFT و خودروهای سبک برای تردد در بافت‌های فرسوده، تصریح کرد: تعاملاتی هم با مجموعه شهرسازی شهرداری برای ایمن‌سازی این نقاط داشته‌ایم.

وی تعامل سازمان آتش‌نشانی با سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر برای ایمن‌سازی بافت فرسوده شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: این سازمان در پروژه‌های بهسازی محدوده حرم مطهر و بافت فرسوده با سازمان آتش‌نشانی هماهنگ است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیار خوبی که در حال انجام است نصب شیرهای هیدرانت به صورت گسترده در بافت‌های فرسوده برای امدادرسانی بهتر در مواقع ضروری است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.