ورزشکار قمی در مسابقات پرورش‌اندام نایب‌قهرمان کشور شد

شهر بیست/ رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم گفت: ورزشکار قمی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در تبریز، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ورزشکار قمی در مسابقات پرورش‌اندام نایب‌قهرمان کشور شد
شناسه : 13488 | انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده افزود: رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک قهرمانی کشور انتخابی تیم‌های ملی از ۱۸ تا ۱۹ مهرماه به میزبانی تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در این رقاب‌ها ،‌ادامه داد: این مسابقات در رده‌های سنی جوانان، پیشکسوتان ، فیزیک ، ماسکولار فیزیک ، پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک برگزار شد که تیم پنج نفره استان نیز در این رقابت‌ها حضور داشت.

آمده اظهار داشت: در وزن دسته ۷۵ کیلوگرم رشته پرورش اندام، محسن محمودی، ورزشکار این استان با قرار گرفتن در جایگاه دوم مدال نقره این رقابت‌ها را به گردن انداخت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات لیفت قهرمانی این استان گفت: این مسابقات که با استقبال تیم‌هایی از استان‌های مختلف مواجه شد، با حضور ۱۳۰ ورزشکار از قم و هشت استان دیگر به میزبانی این استان برگزار شد.

آمده، با بیان اینکه این مسابقات روز جمعه ۱۹ مهرماه برگزار شد،‌ ادامه داد: باشگاه دلیران و همچنین باشگاه مسعود از قم به ترتیب مقام اول و دوم و همچنین باشگاه تهمتن کرج به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.