خرید ۱۵ دستگاه آبگرمکن خورشیدی جهت نصب در بوستان‌های سطح شهر

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر در سال جاری ۱۵ دستگاه آبگرمکن خورشیدی خریداری و در بوستان‌ها و کمپینگ‌های شهر نصب می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خرید ۱۵ دستگاه آبگرمکن خورشیدی جهت نصب در بوستان‌های سطح شهر
شناسه : 13482 | انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با توجه به اهمیت بهینه‌سازی در مصرف انرژی، اظهار داشت: استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر نه به‌عنوان یک مهم بلکه یک وظیفه ذاتی بوده و باید مورد توجه همه ارگان‌ها دولتی و مردم قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در راستای استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر سازمان اقدام به خرید ۱۵ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در سال جاری کرده و جهت نصب به بوستان‌ها و کمپینگ‌های شهر انتقال داده‌ می شود.

وی از احداث و نصب ۱۰ آبگرمکن خورشیدی در سال گذشته نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۰ آب‌گرم‌کن خورشیدی نیز در سال گذشته نصب‌شده و آب گرم بوستان‌های علوی، کمپینگ بوستان مهدی و غدیر را تأمین کرده و تا پایان سال جاری ۱۵ دستگاه آبگرمکن دیگر نیز نصب‌شده و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم هزینه خرید،نصب و راه‌اندازی این۱۵عدد آبگرمکن های خورشیدی را بیش از ۱۲۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد استفاده از آبگرمکن های خورشیدی کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای و همچنین کاهش میزان مصرف انرژی بوده و باید در جهت فرهنگ‌سازی و آشنایی شهروندان در استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و پاک همه ارگان‌های دولتی به این حوزه ورود کنند

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.