فضای مصلای قم مملؤ از برادری شیعیان است

شهر بیست/ نماینده ولی فقیه در عراق گفت: کاری که قرارگاه فرهنگی مصلای قم در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین انجام می‌دهد، کاری بسیار شایسته و مورد انتظار از شهر کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فضای مصلای قم مملؤ از برادری شیعیان است
شناسه : 13419 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز رسانه قرارگاه مردمی اربعین قم، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی با اشاره به اقدام قرارگاه فرهنگی مصلی قم به آماده سازی مصلی برای حضور و اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: این کار بسیار زیباست؛ انقلاب ما معبر تمام مستضعفین جهان به سوی بصیرت و بیداری است.

وی با تاکید بر اینکه در مقام عمل و خدمات‌رسانی نیز انقلاب ایران باید محور و معبر تمام مستضعفین باشد، تصریح کرد: در حال حاضر عبور جمع زیادی از مردم دنیا از کشور ایران به سمت کربلا است و در این مسیر حتما از قم نیز گذر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در عراق قم را خاستگاه انقلاب و محل پرورش امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دانست و افزود: به همین خاطر این کاری که قرارگاه فرهنگی مصلی در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین انجام می‌دهد کاری بسیار شایسته و مورد انتظار از شهر کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب است.

وی بیان کرد: خصوصا زائرین پاکستانی و هندی اقبال ویژه‌ای به شهر قم دارند و در مسیر حتما به قم می‌آیند از این خدمات بهره‌مند می‌شوند؛ بیش از ۱۰۰ میلیون شیعه در پاکستان و هندوستان داریم و این کار زیبنده در قرارگاه فرهنگی مصلی را باید همراه با حسن اخلاق، محبت، برخورد، پذیرایی، وحدت و… اینجا ببینند و این فضا مظهر برادری و دوستی بین شیعیان باشد.

آیت‌الله حسینی ضمن تقدیر از خدماتی که در مرزهای پاکستان و افغانستان به زائرین اربعین ارائه می‌شود افزود: سفرای ایران در این دو کشور تسهیلات ویژه‌ای برای زائرین اربعین پیش‌بینی کنند و در صورت امکان روند صدور ویزا تسریع شده و هزینه‌ها یا رایگان یا به حداقل برسد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.