آخرت خودمان را نباید فدای دنیای دیگران کنیم

شهر بیست/ استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آخرت خودمان را نباید فدای دنیای دیگران کنیم. در انتخاب هیئت‌های اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات بایستی تعهد، دین مداری و امانت داری افراد در نظر گرفته شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرت خودمان را نباید فدای دنیای دیگران کنیم
شناسه : 13372 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری قم، طی سخنانی با بیان اینکه هیئت برگزارکننده انتخابات استان قم منسجم و پایبند به ارزش‌های نظام و انقلاب هستند، گفت: تعامل اعضای هیئت های اجرایی ونظارت امری ضروری در  راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم است. 

استاندار قم مهمترین مولفه در برگزاری انتخابات را حضور باشکوه مردم دانست و با اشاره به نقش مشارکت مردم در افزایش پشتوانه ی نظام افزود: انتخابات باید تبدیل به یک حماسه ملی شود.

وی با بیان اینکه اولویت در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است ادامه داد: بایستی در بحث الکترونیکی شدن انتخابات بررسی های لازم به جهت زیرساخت های لازم صورت بگیرد.

سرمست همچنین با تاکید بر ارائه آموزش های لازم به اعضای ستاد انتخابات گفت: اشرافیت در قوانین انتخابات از اهمیت ویژه برگزاری آن برخوردار است.

مقام عالی دوت در استان قم در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آخرت خودمان را نباید فدای دنیای دیگران کنیم گفت: در انتخاب هیئت های اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات بایستی تعهد، دین مداری و امانت داری افراد در نظر گرفته باشد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.