انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قم

شهر بیست/ اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم در نخستین جلسه مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان قم انتخاب شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های قم
شناسه : 13307 | انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه روسای سازمان‌ها بایستی به ظرفیت و اثر بخشى روابط عمومی‌ها توجه خاص داشته باشند افزود: سازمان‌ها عمدتا خدمات و دستاورد‌های خوبى دارند ولی این دستاورد‌ها به خوبی منعکس نمی‌شود.

وی، عدم آشنایی با نقش روابط عمومی‌ها در توسعه سازمان و هم چنین نبود ایده پردازى برای انجام کارهای نو را از نقاط ضعف روابط عمومی سازمان‌های دولتی دانست و گفت: اگر باورمان را تغییر دهیم و منزلت و جایگاه روابط عمومی را باور داشته باشیم شاهد اثربخشی بیشتری در این بخش خواهیم بودد.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: در جلسه ای با حضور روسای دستگاه‌های دولتی، ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت روابط عمومی‌ها را گوشزد خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در بخش پایانی سخنانی خود با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم گفت: این افراد باید نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های دولتی را در جلساتی با حضور استاندار قم مطرح کرده و در راستای ارتقاء جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها برنامه ریزی عملیاتی داشته باشند.

در این جلسه ابوالفضل احمدی‌نیا، مهدی کلانترزاده، سید محمدرضا بهشتی پور، محمد کربلایی، حمیدرضا ابراهیمی، حسین شیرازی مقدم، سید حسین پورمیررضایی به عنوان اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم و محمدحسین مبینی راوندی و فهیمه نوروززاده به عنوان اعضای علی البدل و همچنین آقای رضا تلخابی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.