عوامل شب خاطره «گودال بهشت» تجلیل شدند

شهر بیست/ عوامل برگزاری شب خاطره «گودال بهشت» که اجرایی متفاوت شامل کامیک موشن،‌ اجراخوانی و روایتگری بود، ‌تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عوامل شب خاطره «گودال بهشت» تجلیل شدند
شناسه : 13304 | انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ با حضور سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری قم از عوامل برگزاری شب خاطره «گودال بهشت» که اجرایی متفاوت شامل کامیک موشن،‌ اجراخوانی و روایتگری بود، ‌تجلیل شد.

سید مهدی سیدین‌نیا در بخش نخست این مراسم از تراز بالای نیروی انسانی استان در بخش فرهنگ و هنر و هنرمندان شهر قم ابراز خشنودی کرد و ضمن تشکر از عوامل اجرایی شب خاطره گودال بهشت،‌ خاطر نشان کرد: «روش اجرای ترکیبی این شب خاطره، ‌برنامه‌ای متفاوت و جذاب برای مخاطب خلق کرد. در نشست تخصصی مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری از این اجرا به عنوان یک اجرای موفق و متفاوت یاد شده‌است و روند برگزاری چنین مراسمی توسط مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری استان قم تشریح شده‌ تا در دیگر استان‌ها هم از چنین مدلی برای برگزاری شب خاطره استفاده شود.»

در ادامه محمد غفاری معاون فرهنگی حوزه هنری قم ضمن تاکید بر ابداع سبکی نو از برگزاری شب‌ خاطره در اجرای شب خاطره گودال بهشت، گفت: «استقبالی که از این شب خاطره شد نشان دهنده سطح برگزاری و جذابیت این اجرا بود. من از گروه برگزار کننده این مراسم تشکر می‌کنم که از تمام توان خود استفاده کردند و شب خاطره‌انگیزی را برای حاضران و روایتگران مراسم که از قهرمانان دفاع مقدس هستند رقم زدند.»

همچنین احمد سلیمانی مدیر هنری این شب خاطره تاکید کرد: «این مراسم اجرایی بین رشته‌ای بود و تیم اجرایی این مراسم نشان داد همکاری هنرمندانی از رشته‌های مختلف چقدر می‌تواند اثربخش باشد و به یک تولید موفق بینجامد. این می‌تواند آغازگر یک حرکت در اجرای شب‌های خاطره باشد و اتفاقا قم از این نظر ظرفیت بسیار بالایی دارد که جا دارد به آن بیش از اینها پرداخته شود.»

در پایان از تیم تولیدی این شب خاطره تجلیل شد. در تیم تولیدی شب خاطره «گودال بهشت» احمد سلیمانی مدیر هنری، جواد پیروزی کارگردان بخش اجراخوانی، مهدی کاشی، علی صدیق،‌ میلاد قره داغی، ‌علی صبوری و میثم رهوار بازیگران بخش نمایشی، فاطمه پورعبدالحسینی و منصوره ملکی جهان طراحان کامیک موشن، فائزه هاشمی نویسنده نمایشنامه و رضا جعفری طراح صدا بودند.

شب خاطره گودال بهشت که شامگاه شنبه ۶ مهر ماه ۱۳۹۸ در سه بخش و در قالب کامیک موشن، اجراخوانی و روایتگری با حضور جمع کثیری از علاقمندان در سالن شهید آوینی برگزار شد، روایتی از حضور یک نوجوان به نام حسن نوری در جبهه‌های جنگ تحمیلی و اسارت او و هم‌رزمانش بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.