درخواست‌های استاندار قم از رئیس‌جمهوری

شهر بیست/ استاندار قم خواستار توجه ویژه رئیس جمهوری برای تسریع در بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام و تقویت صنعت گردشگری مذهبی در این استان شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخواست‌های استاندار قم از رئیس‌جمهوری
شناسه : 13300 | انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت استان در بخش‌های مختلف سیاسی، امنیتی،اجتماعی، اقتصادی و عمرانی خواستار توجه ویژه رئیس‌جمهوری و صدور اوامر عالی برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان شد.

اهمیت توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تقویت صنعت گردشگری مذهبی در استان قم، موضوع دیگری بود که در گفت‌وگوی استاندار با رئیس‌جمهوری مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت. 

دکتر روحانی رئیس‌جمهوری نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهتمام وزارتخانه‌ها در تکمیل طرح‌های استان قم ،تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح قطار سریع‌السیر تهران – قم –اصفهان، همچنین نوسازی، بهسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده شهر قم را مورد تأکید قرار داد.

موضوع مهم در این دیدار، توصیه رئیس‌جمهوری بر تداوم و استمرار فعالیت‌ها و تلاش‌های اثربخش استاندار قم در زمینه ایجاد تعادل و تقویت اعتدال در فضای سیاسی استان و روحیه مردم‌داری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند مراجع ، علما و فضلای حوزه علمیه قم و همچنین اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه استان بود.

در این دیدار ابتکار عمل استاندار قم در ایجاد تحرک، پویایی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی به‌خصوص صدور کارت ویژه برای ملاقات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی بزرگ بدون وقت قبلی با استاندار موردتوجه رئیس‌جمهوری قرار گرفت و انجام اقدام‌های مشابه از سوی سایر استانداران را امری باارزش تلقی کرد

استانداران قم، تهران و البرز روز گذشته با رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.