مدیر عامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ عنوان کرد

خودتحریمی مانعی بر سر صادرات

شهر بیست/ مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با انتقاد از سیاست‌هایی که مانع از افزایش صادرات می‌شود، گفت: بازاری عالی در زمینه صادرات محصولات ما وجود دارد و از کشورهای ازبکستان، ترکیه، ترکمنستان، عمان و عراق سفارش داریم اما متأسفانه با مشکلات صادرات مواجه هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خودتحریمی مانعی بر سر صادرات
شناسه : 13257 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمدمهدی یارجانلی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صنعت ورق آرین پاژ اظهار کرد: در سال ۹۷ که فاز جدید خود تحریمی و منع صادرات بوجود آمد، فقط در فروردین ماه حدود ۵ هزار تن سفارش صادراتی داشتیم، آن هم در شرایطی که هنوز موضوع مزیت نرخ ارز مطرح نبود.

وی افزود: به محض این که قسمت اول محموله صادراتی به مقصد حمل کردیم، متأسفانه در مرحله دوم به منع صادراتی برخوردیم.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر از کشورهای ازبکستان، ترکیه، ترکمنستان، عمان و عراق سفارش دارد، تصریح کرد: بازاری عالی در زمینه صادرات محصولات ما وجود دارد اما متأسفانه مشکلات صادرات مطرح است. این انتظار بی راهی از مسئولان نیست که تلاش و کمک کنند سرمایه‌های کشور بیکار نمانند.

یارجانلی افزود: حدود ۷۰درصد مواد اولیه  باید از شرکت فولاد مبارکه تامین شود و تقریبا ۳۰ درصد از مواد نیز باید توسط سایر شرکت‌های داخلی تامین شود.

وی تصریح کرد:کیفیت لازم برای تولید ورق‌های اوپک حساسیت دارد ودر مجموع ۲۱۰ هزار تن ظرفیت اسمی این خط است که تقریبا ۱۵۰ هزار تن آن باید از مبارکه تامین شود.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر علاوه بر تقاضای صادراتی، تعداد قابل توجهی از شرکت‌های تولید لوازم خانگی نیازشان را از طریق تولیدات فوق کیفی ورق‌های رویه فولادی  (OPEQ)این شرکت مرتفع می کنند.

یارجانلی با بیان اینکه ما مجبوریم به سختی از بازار، تامین مواد اولیه را انجام دهیم، افزود: البته بازدید از خط توسط فولاد مبارکه انجام شد و امیدواریم حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان شرکت صنعت ورق آرین پاژ، گفت: ترکیب پرسنل شرکت نخبه و متعهد است و اکثر افراد تحصیلات و تجارب درخشانی دارند و میانگین سنی بین۳۳ الی ۳۵ سال است.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین پاژ افزود: در سال ۹۶ پیشنهاداتی از شرکت‌های اروپایی مطرح قطعه ساز جهت تولید ورق‌های رویه خودرو مصرفی در محصولات فرانسوی در ایران داشتیم که به دلیل تحریم‌ها به سرانجام نرسید. هر چند با این تولیدات امروز به لطف خدا در داخل کشور در این زمینه می‌توانیم به خودکفایی برسیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.