سردار اشتری در قم خبر داد

افزایش ۱۲درصدی کشف مواد مخدر

شهر بیست/ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بعد از ورود آمریکا به افغانستان، کشت خشخاش در این کشور ۵۰ برابر شد و این مسئله مشکلات و آسیب‌هایی را برای کشور به دنبال داشت، گفت: میزان کشف مواد مخدر در سال جاری به ۸۷۵ تن رسیده که نشان از افزایش ۱۲درصدی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۱۲درصدی کشف مواد مخدر
شناسه : 13250 | انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه(س)، با اشاره به استقرار ۳۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرزها بیان کرد: نیروی انتظامی وظایف و خدمات متفاوتی دارد و یکی از این وظایف مهم خدمت رسانی به زائران اربعین است.

وی با اشاره به مشکلات اخیر در کشور عراق بیان کرد: طراحان این توطئه که پشت پرده آن آمریکا و عربستان بوده اند می خواهند که حرکت باشکوه اربعین کمرنگ شود ولی به لطف الهی به هدف خود نمی‌ رسند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم های عزاداری در ۱۰۰ هزار مسجد و حسینیه کشور در دهه اول ماه محرم گفت: این مراسم ها باشکوه تر از سال قبل و بدون وجود هیچگونه مشکل امنیتی برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح برنامه‌ های هفته ناجا گفت: در سال گذشته ۵۰ نفر از نیروهای خدوم پلیس به فیض شهادت نائل شده‌ اند و در نیمه نخست سال جاری آمار شهدا در ناجا در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.

اشتری، اقدامات صورت گرفته در زمینه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در این راستا ناجا طرح ناظر یک و برخورد با کشف حجاب در داخل خودروها را با جدیت اجرا کرد و این طرح اثرات خوبی داشته است.

وی کشف ۸۷۵ تن انواع مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری ۱۲ درصد افزایش یافته و ناجا برخورد با عناصر اصلی را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده ناجا گفت: بعد از ورود آمریکا به افغانستان کشت خشخاش در این کشور ۵۰ برابر شد و این مسئله مشکلات و آسیب هایی را برای کشور به دنبال داشت.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.