«پیلوت» در سینما شهرآفتاب قم به روی پرده رفت

شهر بیست/ فیلم سینمایی «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و با بازی سعید آقاخانی و جواد عزتی در سینما شهر آفتاب قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«پیلوت» در سینما شهرآفتاب قم به روی پرده رفت
شناسه : 13219 | انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «پیلوت» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان همزمان با سراسر کشور در سینما شهرآفتاب قم به روی پرده رفت.

ابراهیم ابراهیمیان از کارگردانان جوان سینمای ایران است که پیش از این آثاری چون «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» و «عادت نمی‌کنیم» را ساخته بود. فیلم «عادت نمی‌کنیم» با بازی محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ از فیلم‌های مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

داستان فیلم «پیلوت» جدیدترین اثر ابراهیم ابراهیمیان، درباره یک زن و شوهر شهرستانی است که از هم جداشده‌اند و زن بدون اطلاع همسر سابقش، پسر خود را به تهران می‌آورد تا مورد عمل جراحی قرار بگیرد. در طی عمل بچه، بحرانی اتفاق می‌افتد که پدر از آن اطلاع یافته و وارد ماجرا می‌شود. چالش در انتهای فیلم رخ می‌دهد و ماجرا سمت و سوی دیگری به خود می‌گیرد…

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعیدآقاخانی با حضور پریوش نظریه و با معرفی بهدخت ولیان بازیگران اصلی «پیلوت» را تشکیل می‌دهند. بانیپال شومون، گیلدا ویشکا، صفر محمدی و علی جعفری از دیگر بازیگران فیلم هستند.

حادثه ای که برای الناز شاکردوست بازیگر این فیلم رخ داد یکی از ماجراهای پرحاشیه روزهای ابتدایی ساخت فیلم بود که بعد از آن بهدخت ولیان به عنوان بازیگر جایگزین الناز شاکردوست انتخاب شد و جلوی دوربین رفت.

فیلم سینمایی «پیلوت» با نام قبلی «دو طبقه روی پیلوت» در سینما شهر آفتاب قم در دوسانس ۱۷:۴۰ و ۲۲:۱۵ به روی پرده رفته است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.