کوهنوردان وزارت نیرو به قله برف انبار صعود کردند

شهر بیست/ صعود سراسری کارکنان وزارت نیرو به قله ۳۲۰۰ متری برف انبار روستای فردو با شعار صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کوهنوردان وزارت نیرو به قله برف انبار صعود کردند
شناسه : 13184 | انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، صعود سراسری کارکنان وزارت نیرو به قله برف انبار با حضور کوهنوردانی از صنعت آب و برق سراسر کشور و با شعار صرفه‌جویی در مصرف آب و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان قم انجام شد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در آیین افتتاحیه این صعود که با حضور حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، جمعی از مسئولان استان و  ورزشکارانی از شرکت‌های آب، آبفا، توزیع برق و… سراسر کشور در هتل پارسیا برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه جامعه‌ای که افراد آن ورزش نکنند امکان توسعه و پیشرفت ندارد، هزینه برای ورزش را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: ما در شرکت آب و فاضلاب استان قم با همین رویکرد مباحث ورزشی دنبال می‌کند زیرا معتقدیم کارکنانی که جسم و روح سالم داشته باشند در ارائه خدمت به مردم نیز بهتر عمل می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو به منظور توسعه ورزش همگانی در بین شرکت‌های تابعه، کوهنوردی را گل سرسبد ورزش‌ها دانست و گفت: این ورزش هم جسم انسان را پرورش می‌دهد و هم به افزایش روحیه دوستی، همکاری و هماهنگی کمک می‌کند زیرا در آن رقابت وجود ندارد.

۵۵ درصد کارکنان وزارت نیرو وزرش می‌کنند

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره توجه جدی وزارت نیرو به سلامت کارکنان گفت: امروز با حمایت همه مدیران عامل و مدیران وزارت نیرو در سراسر کشور ۵۵ درصد همکاران ما در صنعت آب و برق ورزش می‌کنند.

مالک حسین زاده با بیان اینکه برای سال ۹۸ بیش از ۲۶ برنامه کشوری برای کارکنان وزارت نیرو پیش‌بینی کردیم، اظهار کرد: تا کنون ۹ برنامه اجرایی شده و مابقی نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه وزیر نیرو به نشاط و سلامت کارکنان صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: بر اساس آمار همکارانی که ورزش می‌کنند از سلامت بیشتری برخوردار هستند و از کمترین مرخصی استعلاجی استفاده می‌کنند.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو آمار ورزش همگانی در کشور را زیر ۱۵ درصد اعلام کرد و گفت: کارکنان دولت کمترین تحرک و بیشترین افسردگی را دارند و هزینه‌های استعلاجی زیادی را بر روی دست سازمان‌های خود می‌گذارند.

وی تنها راه جدایی از استرس را ورزش دانست و گفت: در کشورهای توسعه‌یافته بیمه‌ها و شهرداری‌ها متولیان اصلی ورزش هستند اما ما ورزش را تنها در حد شعار نگه داشته‌ایم.

حسین زاده با اشاره به برنامه‌های آینده ورزشی وزارت نیرو کارکنان شرکت‌های تابعه، برگزاری دوره‌های آموزشی دفاع شخصی ویژه نگهبانان صنعت آب و برق و برگزاری دوره آموزشی غواصی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی در پایان از میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از صعود سراسری وزارت نیرو قدردانی کرد و مدیرعامل آبفای قم را فردی ورزشکار و منشأ خیر در ورزش کارکنان دانست.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.