افراد شرور و مفسد یا اصلاح شوند یا قم را ترک کنند

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم با اذعان به اینکه شرورها و مفسدین یا باید در صراط مستقیم قرار گرفته و یا قم را ترک کنند، گفت: این شهر مقدس جایی برای شرارت و اشاعه فساد نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افراد شرور و مفسد یا اصلاح شوند یا قم را ترک کنند
شناسه : 13136 | انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آماده برخورد با تمام مفاسد در همه مکان‌ها و زمان‌ها است اظهار کرد: ما با صلابت و اقتدار اجازه نمی‌دهیم که عده معدودی فضای معنوی شهر مقدس قم را آلوده کنند.

وی با اذعان به اینکه شرورها و مفسدین یا باید در صراط مستقیم قرار گرفته و یا قم را ترک کنند تصریح کرد: در این شهر مقدس جایی برای شرارت و اشاعه فساد نیست و این اصلی‌ترین دغدغه و درخواست علما و مراجع عظام تقلید و مردم مؤمن و انقلابی شهر کریمه اهل‌بیت(ع) است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به تقدیم ۶ هزار شهید در دوران دفاع مقدس از استان قم خاطرنشان کرد: مردم حزب اللهی قم حمایت و پشتیبانی قابل توجهی از نیروهای انتظامی دارند و امروز نیروی انتظامی در خاکریز دفاع از انقلاب اسلامی قرار گرفته و اجازه عرض اندام به بی بندوباران و مفسدان نمی‌دهد.

سردار آقاخانی برخورد شدید نیروی انتظامی با قانون شکنی و بی نظمی در جامعه با تکیه بر هوشمندی و آگاهی در سایه ولایتمداری را مورد توجه قرار داد و گفت: نیروهای انتظامی در این مسیر ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی و بصیرت را در دستور کار خود داشته و در این مسیر بالنده از جان خود می‌گذرند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان قم در یکسال اخیر، افزایش ۱۹ درصدی کشفیات موارد مخدر را مورد توجه قرار داد و افزود: بیش از ۷ تن مواد مخدر در یکسال اخیر در استان کشف شده و مقابله با شبکه‌های مخوف مواد مخدر، توزیع کنندگان و معتادین متجاهر در محلات با تمام توان در دستور کار ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم برنامه ناجا برای مقابله با بدحجابی و بی‌بندوباری و ناهنجاری‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و گفت: برخورد با هنجارشکنان و محصولات ضدفرهنگی و ارشاد و تعهد از بدحجاب‌ها در این مدت ۱۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در استان ۵۵ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: طی این مدت با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو مخل امنیت اجتماعی برخورد شده و با همت و تلاش پلیس در طرح ناظر یک، کشف حجاب در استان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته ۳۹۵ پرونده پیرامون قاچاق کالا تشکیل شده است افزود: در همین راستا ۴۴۶ تن و ۱۴۶ خودرو دستگیر شده و مجموع مبلغ ریالی کشف قاچاق ۲۶ میلیارد تومان بوده است.

وی تشکیل هزار و ۳۰۰ پرونده در حوزه برخورد با جرائم فضای مجازی در استان را یادآور شد و اذعان کرد: بیش از ۷۰ درصد این پرونده‌ها منجر به کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اذعان به اینکه قم در زمینه سرقت در رتبه ۲۸ کشور قرار داشته و پیشگیری، کشف و مقابله با سرقت در این استان در یکسال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است خاطرنشان کرد: شرارت‌ها و مزاحمت‌ها هم در استان با همت و تلاش نیروی انتظامی ۳۰ درصد در این مدت کاهش داشته است.

وی از ارائه مشاوره اجتماعی به بیش از ۲۱ هزار نفر ارائه مشاوره تحکیم خانواده به بیش از ۲ هزار نفر خبر داد و افزود: در مدت یکسال گذشته ۸ هزار پرونده اختلافات خانوادگی نیز به صلح و سازش منجر شده است.

سردار آقاخانی اعزام بیش از ۵ هزار نفر به خدمت سربازی را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ایام اربعین بیش از ۴۵ هزار گذرنامه برای همشهریان صادر شده و در یکسال گذشته ۳ هزار و ۱۰۰ پروانه اقامت برای اتباع خارجی نیز صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه جرائم اقتصادی در فضای مجازی ۷۰۰ درصد رشد داشته است گفت: این میزان رشد جرائم بسیار قابل تأمل است که امیدواریم مردم توجه بیشتری در فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند، ضمن اینکه تبادل ارز نیز فقط باید در صرافی‌های مجاز انجام شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.