بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه(س) در قم برپا می‌شود

شهر بیست/ مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) از برپایی سفره حضرت رقیه(س) در ۲۵۰ نقطه ایران و جهان خبر داد و گفت: بزرگ‎ترین سفره حضرت رقیه(س) پنجشنبه یازدهم مهر در میدان آستانه قم برپا می‌شود و همچون سال‌های گذشته به دختران ۳ تا ۷ ساله، پک ملزومات دختران هدیه داده خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه(س) در قم برپا می‌شود
شناسه : 13059 | انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶   پرینت

حیدر منیری مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از برپایی سفره حضرت رقیه(س) در ۲۵۰ نقطه ایران و جهان خبر داد و گفت: امسال هفتمین سالی است که به نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عج)، برپایی سفره حضرت رقی(س) دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برپایی بزرگ‌ترین سفره حضرت رقیه(س) در قم، گفت: این سفره پنجشنبه یازدهم مهرماه مصادف با چهارم صفر و همزمان با شب شهادت حضرت رقیه(س)، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در میدان آستانه مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا می‌شود.

مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) افزود: در این مراسم که مجری توانمند صداوسیما آقای سید کاظم احمدزاده حضور خواهد داشت، آیت الله سید محمدمهدی میرباقری سخنرانی و محمد جزنی از مداحان اهلبیت(ع)، نوحه‌سرایی خواهد کرد.

منیری تصریح کرد: همچون سال‌های گذشته به دختران ۳ تا ۷ ساله، پک ملزومات دختران هدیه داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برپایی بزرگ‌ترین سفره نمادین حضرت رقیه(س)، ابتدا در سال ۹۲ در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد و اکنون در ۲۵۰ نقطه ایران و جهان گسترش یافته است، گفت: امسال نیز همزمان با قم، این سفره در شهرهای عراق از جمله کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برپا خواهد شد.

 مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) خاطرنشان کرد: همچنین این سفره در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله انگلیس، دانمارک، کانادا، اسرالیا، سوئد، بلژیک و هلند به صورت مردمی و بدون حمایت دولتی برپا می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.