آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود۱۰۸۰

شهر بیست/ آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا برگزار شد. موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از ۱۵ مهر ماه جاری در عمود ۱۰۸۰ تا روز اربعین حسینی پذیرای زائران امام حسین(ع) است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود۱۰۸۰
شناسه : 12996 | انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در این مراسم که عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: توفیق بزرگ خدمت در مسیر اهل بیت(ع) نصیب هر کسی نمی شود؛ این رزقی است که خداوند در این ماه، قسمت و روزی شما کرده تا در خدمت مکتب اهل بیت علیهم السلام باشید که نیات خالصانه، خدمات و خستگی ناپذیربودن شما شکرانه این نعمت بزرگ است.

وی افزود: بحمدالله ملت ما و عراق دو ملت بزرگ شیعی هستیم و پیرو یک دین و مکتب هستیم که همه به آن اعتقاد داریم و به آن عشق می ورزیم.
آیت الله سعیدی مراقبت از این وحدت و یکپارچکی را ضروری دانست و گفت: مراقب دست دشمنان و تفرقه افکنان باشید که تلاش می کنند بین کشورها را بر هم زده و تسلیحات خود را به فروش برسانند، مسلمانان را به جان هم اندازند و شخصیت های بزرگ آنها را به قتل برسانند که سود آنها در این رویکرد است.

وی با بیان این که در مسیر خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام باید همسانی را رعایت کنیم، گفت: در پذیرایی ها به گونه ای رفتار کنیم که اگر یک عراقی هم موکبی را راه اندازی کرد، ازاین حضور ما احساس خرسندی کند، در آنجا بحث رقابت نیست. موکب هایی که در این مسیر است، محلی برای خدمت به زائران است تا در آرامش بهتری در این مسیر حرکت کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام افزود: باید هرچه توان دارید، در مسیر خدمت به زائران امام حسین علیه السلام ایثار کنید، همانطور که رزمندگان اسلام و خانواده های شهدا ایثار کردند و با ایثارشان اسلام را تا اینجا رسانده اند.

وی خاطرنشان کرد: ما در جوار حضرت معصومه علیهاالسلام برای شما دعا می کنیم این سفر برای شما، بهترین و ماندگار ترین سفر از نظر ثواب و اجر باشد. باید بدانید که زیارت در آنجا، همین خدمت خالصانه در موکب است.

خاطرنشان می شود موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام از ۱۵ مهر ماه جاری در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا در عمود ۱۰۸۰ تا روز اربعین حسینی پذیرای زائران امام حسین علیه السلام است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.