لغو سفر معاون اول رئیس جمهور به قم

شهر بیست/ استاندار قم گفت: سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان قم در هفته جاری لغو شد و این سفر در طی هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لغو سفر معاون اول رئیس جمهور به قم
شناسه : 12983 | انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت پروژه‌های گردشگری در استان قم اظهار کرد: باید گزارش این پروژه‌ها با جزئیات کامل در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ارائه شود تا امکان تصمیم گیری در خصوص آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: به دنبال تدوین و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان هستیم، ولی در کوتاه مدت اقداماتی برای ایمنی در واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است که گزارش این اقدامات باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ارائه شود.

استاندار قم افزود: مسئله تشدید نظارت بر ایمنی در واحدهای تولیدی استان خلاف قانون نیست بلکه تاکید بر اجرای مر قانون است.

سرمست پرداخت مالیات را یک قانون دانست و تصریح کرد: بر مقابله با فرار مالیاتی در استان قم تاکید داریم، البته باید از اشتغال حمایت شود و در این زمینه بازرسی‌هایی صورت خواهد گرف تا حق تولیدکنندگان در بحث مالیات حفظ شود.

وی ادامه داد: تعامل اداره مالیاتی استان قم با تولیدکنندگان مناسب است و پیشنهادات صاحبان واحدهای در این خصوص باید در شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی در استان پیگیری شود.

استاندار قم افزود: افزایش طرح‌های توسعه واحدهای صنعتی در استان نشانه خوبی است، کارآفرینان و تولیدکنندگانی که آزمون پس دادند و اشتغال زایی کردند، در اولویت حمایت دولت و مدیریت استان قم قرار دارند، البته از اجرای طرح‌های جدید در استان نیز استقبال می‌کنیم، کارآفرینان مورد حمایت دستگاه‌های استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان قم در هفته جاری لغو شد و این سفر در طی هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.