جانشین فرماندهی انتظامی قم:

۳۸۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

شهر بیست/ جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 383 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۸۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
شناسه : 1294 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، صیاد درویشی اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به صورت گسترده فعالیت دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در تحقیقات مأموران مشخص شد نامبرده قصد داشته مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک را به همراه برادرش از یکی از استان‌های مرکزی تحویل گرفته و با استفاده از سه دستگاه خودروی سواری به منزل خود واقع در محل معلوم، منتقل کنند.

وی افزود: موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان و منزل متهمان آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: با هوشیاری مأموران سه دستگاه خودروی پژو پارس،زانتیا و پراید در این ارتباط شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی زانتیا، ۳۲۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۳۳ بسته ۱۰ کیلوگرمی کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان نیز ۵۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در قالب ۳ بسته ۱۰ کیلوگرمی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه ۹ قبضه چاقو کشف شد.

درویشی تصریح کرد: در نهایت سه نفر متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.