اسکان روزانه ۵ هزار نفر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بین سه تا پنج هزار نفر ظرفیت اسکان در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ساعات مختلف خواهیم داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اسکان روزانه ۵ هزار نفر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)
شناسه : 12937 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، هادی محمودنژاد ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به رویکرد موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این موکب ۹ هزار مترمربع عرصه دارد و چهار هزار مترمربع از این عرصه مسقف است و زیرساخت‌های مختلف در آن به وجود آمده و موکب در زمینه‌های مختلف همچون اسکان و فرهنگی خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: یک تیم ۱۱ نفره و یک تیم هفت نفره برای انجام خدمات پیش نیاز برای موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) به عراق اعزام شدند، یک تیم دیگر در عرصه تاسیسات و عمرانی در روزهای فعالیت موکب در آن حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: بین سه تا پنج هزار نفر ظرفیت اسکان در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ساعات مختلف خواهیم داشت. برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع غذا و ارائه مایحتاج زائر و برپایی کارگاه خیاطی و کفاشی در موکب صورت خواهد گرفت.

محمودنژاد با اشاره به خدمات درمانی در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: با همکاری جمعیت هلال احمر خدمات درمانی به مردان و زنان و نیز موکب‌های پیرامون با ۵۰ نفر نیرو ارائه خواهد شد؛ همچنین در این تیم پزشکان متخصص و عمومی و پرستاران حضور دارند.

وی ادامه داد: خدمات درمانی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) خدمات ارزشمندی است و طی سال های گذشته خدمات درمانی این موکب، جان افرادی را نجات داد.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در خصوص اسکان زائران اربعین در مسیر عزیمت به کربلا در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: در این بارگاه مقدس، زائرسرای کوثر برای اقامت زائران اربعین پیش بینی شده است و محل جدیدی برای اسکان هزار نفر از آقایان و بانوان در صحن جواد الائمه(ع) مهیا می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.