استقبال از شب خاطره «گودال بهشت» در قم

شهر بیست/ شب خاطره گودال بهشت در سه بخش و در قالب کامیک موشن، اجراخوانی و روایتگری با حضور جمع بسیاری از علاقه‌مندان در قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال از شب خاطره «گودال بهشت» در قم
شناسه : 12906 | انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، شب خاطره «گودال بهشت» در سه بخش و در قالب کامیک موشن، اجراخوانی و روایتگری با حضور جمع بسیاری از علاقه‌مندان در سالن شهید آوینی برگزار شد.

در ابتدای این شب خاطره که روایت به جبهه رفتن یک نوجوان به نام حسن نوری و اسارت او و هم‌رزمانش بود، با پخش کامیک موشن بر روی پرده آغاز شد. این قطعه ویدئویی چگونگی اعزام حسن نوری نوجوان و چگونگی آغاز عملیات فتح المبین را شرح می‌داد.

سپس با حضور گروه نمایشی به مدیریت هنری احمد سلیمانی و کارگردانی جواد پیروزی چگونگی اسارات حسن نوری و چهار هم‌رزم همراه او اجراخوانی شد.

متن این بخش را فائزه هاشمی هنرجوی کارگاه نمایشنامه‌نویسی حوزه هنری قم با الهام از روایت داستانی اکرم عروجی از پژوهشگران واحد فرهنگ و مطالعات پایداری این حوزه نوشته و مهدی کاشی، علی صدیق، میلاد قره داغی، علی صبوری و میثم راهوار اجرا کردند.

در پایان نیز حسن نوری با حضور روی صحنه و در گفت‌وگو با احمد سلیمانی مجری این بخش، داستان‌ها و اتفاقات دوران اسارت خود را روایت کرد. همچنین برای لحظاتی سید محمد محسن موسوی یکی از هم‌‎رزمان و همراهان نوری در اسارت روی صحنه حاضر شد.

این شب خاطره به همت حوزه هنری استان قم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و با حضور روئسای این دستگاه‌ها برگزار شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.