استقبال از شب خاطره «گودال بهشت» در قم

شهر بیست/ شب خاطره گودال بهشت در سه بخش و در قالب کامیک موشن، اجراخوانی و روایتگری با حضور جمع بسیاری از علاقه‌مندان در قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال از شب خاطره «گودال بهشت» در قم
شناسه : 12906 | انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، شب خاطره «گودال بهشت» در سه بخش و در قالب کامیک موشن، اجراخوانی و روایتگری با حضور جمع بسیاری از علاقه‌مندان در سالن شهید آوینی برگزار شد.

در ابتدای این شب خاطره که روایت به جبهه رفتن یک نوجوان به نام حسن نوری و اسارت او و هم‌رزمانش بود، با پخش کامیک موشن بر روی پرده آغاز شد. این قطعه ویدئویی چگونگی اعزام حسن نوری نوجوان و چگونگی آغاز عملیات فتح المبین را شرح می‌داد.

سپس با حضور گروه نمایشی به مدیریت هنری احمد سلیمانی و کارگردانی جواد پیروزی چگونگی اسارات حسن نوری و چهار هم‌رزم همراه او اجراخوانی شد.

متن این بخش را فائزه هاشمی هنرجوی کارگاه نمایشنامه‌نویسی حوزه هنری قم با الهام از روایت داستانی اکرم عروجی از پژوهشگران واحد فرهنگ و مطالعات پایداری این حوزه نوشته و مهدی کاشی، علی صدیق، میلاد قره داغی، علی صبوری و میثم راهوار اجرا کردند.

در پایان نیز حسن نوری با حضور روی صحنه و در گفت‌وگو با احمد سلیمانی مجری این بخش، داستان‌ها و اتفاقات دوران اسارت خود را روایت کرد. همچنین برای لحظاتی سید محمد محسن موسوی یکی از هم‌‎رزمان و همراهان نوری در اسارت روی صحنه حاضر شد.

این شب خاطره به همت حوزه هنری استان قم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و با حضور روئسای این دستگاه‌ها برگزار شد.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.